Предстои форум за еволюцията на CRM

Повече от 250 000 компании по целия свят ползват иновативното облачно CRM решение на Salesforce.com

Повече от 250 000 компании по целия свят ползват иновативното облачно CRM решение на Salesforce.com

Еволюцията на CRM системите в платформи за успех, прилагани от стотици хиляди клиенти по света, е темата на форум в София, организиран от Salesforce.com, лидер на глобалния пазар за CRM системи, и Некст Консулт, риселър на американската компания за България.

Повече от 250 000 компании по целия свят ползват иновативното облачно CRM решение (софтуер за управление на взаимоотношенията с клиенти) на Salesforce.com. Множество български фирми вече са подобрили своите резултати, благодарение на платформата за успех, предлагана от Salesforce.com и Некст Консулт.

„Имаме потенциал да увеличим многократно стойността на всяка компания в България, независимо от размера й”, каза Орлин Дочев, управляващ партньор в Некст Консулт – компания с водещи позиции у нас в сферите на стратегическото управление, оперативната ефективност, информационните технологии и човешките ресурси.

Платформата за успех включва продажби, обслужване, маркетинг, общности, анализи и приложения. С помощта на облачния CRM софтуер на Salseforce.com, доставян по модела SaaS (софтуер като услуга), компаниите могат да увеличат продажбитe, да обслужват клиентите бързо и умно, както и да получат повече възможности от всяко взаимодействие с тях.

Решенията на Salesforce.com позволяват също създаване на „живи” общества от клиенти с мощта на социалните и мобилни технологии. Благодарение на анализите, компаниите получават незабавни отговори, превръщайки данните в информация, а възможността за създаване на собствени приложения осигурява предимство спрямо конкурентите.

Специалисти от Salesforce.com и Некст Консулт ще разкрият пред участниците във форума последни бизнес практики и стратегии, разширяващи конвенционалните CRM системи, прилагани от стотици хиляди компании по света, вкл. и в България. Експертите ще представят също новости в обслужването и продажбите, както и успешно реализирани проекти в България.

Форумът ще се проведе на 18 март (сряда) 2015 г. в София Хотел Балкан. Събитието е отворено за представители на бизнеса и медиите, но се изисква предварителна регистрация на сайта на Некст Консулт.

Коментари по темата: „Предстои форум за еволюцията на CRM”

добавете коментар...

  1. Anonymous

    SaaS? Благодаря. Една фирма трябва да е независима и да има възможност да сменя безпроблемно доставчика си, когато има проблеми с него. Софтуерът веднъж внедрен, трябва да е стабилен във времето инструмент, независещ от прищевки на производителя. Със SaaS CRM фирмата практически губи суверенитета над своите данни и попада под диктата на някакъв доставчик, който с времето ще намери начина да те дои с такси за всяко вдишване. Разбира се, мигрирането към друг е направено по възможно най-инфарктния начин, така че да си роб до гроб.

    Да не говорим за рисковете за сигурността и делегирането на изкушенията за изтъргуване на клиентската база на някой, който усмихнато повтаря “о, имай ми доверие”, но не личи да е склонен да инвестира повече средства от крайно необходимото в контрола на своя Сноудън.

Коментар