Облачна услуга ServiceNow навлиза на пазара у нас

Облачна услуга за бизнес потребители ServiceNow навлиза на пазара у нас чрез партньорство на доставчика с българската компания ITCE. Иновативната услуга трансформира бизнес процесите в глобални компании чрез автоматизация, стандартизация и консолидиране на ИТ.

ServiceNow заменя неефективни задачи, които се изпълняват ръчно, с олекотена автоматизация

ServiceNow заменя неефективни задачи, които се изпълняват ръчно, с олекотена автоматизация

Предимства на ServiceNow са единният потребителски интерфейс и единните кодова база и модел на данните, които гарантират лесни и автоматизирани ъпгрейди, стана ясно при представяне на облачната платформа в София.

„ServiceNow е една от най-интересните компании в софтуерния бизнес. Тя успя да модернизира дефиницията за управлението на ИТ услуги чрез иновативна облачна платформа, която е изключително гъвкава”, заяви Нина Проданова-Йоцева, управляващ партньор на ITCE.

Като лицензиран доставчик и партньор, ITCE ще предоставя абонаментната услуга SеrviceNow в 11 страни – Албания, Австрия, Бахрейн, Беларус, България, Германия, Ливан, Македония, Румъния, Сърбия и Турция. Консултантите на компанията ще подпомагат бизнеса в използването, прилагането, персонализирането, конфигурацията и интеграцията на софтуера.

Чрез ServiceNow специалистите по ИТ могат да управляват с по-голяма прозрачност бизнес услуги в цялата компания. Портфолиото от облачно базирани приложения и платформа дава възможност за замяна на времеемките, скъпи и неефективни задачи, които се изпълняват ръчно, с олекотена автоматизация.

ServiceNow обслужва над 2200 корпоративни клиенти, има повече от 2100 служители и над 10 центрове за бази данни в Сан Диего, Силициевата долина, Сиатъл, Торонто, Амстердам, Лондон и Сидни.

Коментар