Дигиталният маркетинг става мобилен

Дигиталният маркетинг все по-бързо се измества към мобилните устройства. Очаква се разходите за мобилен маркетинг в световен мащаб да надминат през следващите години тези за останалите онлайн канали и инструменти, прогнозира българската дигитална агенция eDesign.

Eкосистемите за разработка на приложения за смартфони вече заемат централно място в рекламните стратегии на много компании. Макар и по-бавно, тази тенденция скоро ще навлезе и в България, сочи прогнозата.

Движещи сили за развитието на мобилния маркетинг през следващите години ще бъдат концепцията „Интернет на нещата” (IoT), технологията iBeacon, носимите (wearables) устройства, разширената реалност (augmented reality), виртуалната реалност и услугите, базирани на местоположението (LBS).

IoT ще позволи в бъдеще появата на маркетингови решения от ново поколение, като например услуги за поръчка на хранителни продукти направо от дисплея на хладилника или информация за промоция от близката бензиностанция на екрана на автомобила.

Коментар