Oracle предлага все повече от своите продукти през интернет, притисната от конкуренти като Salesforce.com
До края на годината Oracle ще започне да предлага всички свои продукти през интернет. Компанията променя своя модел на продажби в условията на изостряща се конкуренция.
„Ние продължаваме да инвестираме в голям брой традиционни продукти, като същевременно ги пренасяме в облака с невероятна скорост”, казва главният изпълнителен директор на компанията Марк Хърд, цитиран от Блумбърг.
По неговите думи, в момента 65% от продуктите на Oracle се продават в рамките на облачния модел. Към октомври 2015 г., когато ще се проведе конференцията Oracle OpenWorld, този показател ще нарасне до 95%, твърди Хърд.
В продължение на много години Oracle градеше бизнеса си върху продажбата на лицензи за софтуер и поддръжка. От известно време компанията предлага все повече от своите продукти през интернет, притисната от конкуренти като Salesforce.com и Workday, както и от Microsoft и IBM.