TechNews.bg
БизнесВодещи новиниНовиниОблакът

Oracle качва всичките си продукти в облака

Oracle предлага все повече от своите продукти през интернет, притисната от конкуренти като Salesforce.com
Oracle предлага все повече от своите продукти през интернет, притисната от конкуренти като Salesforce.com

До края на годината Oracle ще започне да предлага всички свои продукти през интернет. Компанията променя своя модел на продажби в условията на изостряща се конкуренция.

„Ние продължаваме да инвестираме в голям брой традиционни продукти, като същевременно ги пренасяме в облака с невероятна скорост”, казва главният изпълнителен директор на компанията Марк Хърд, цитиран от Блумбърг.

По неговите думи, в момента 65% от продуктите на Oracle се продават в рамките на облачния модел. Към октомври 2015 г., когато ще се проведе конференцията Oracle OpenWorld, този показател ще нарасне до 95%, твърди Хърд.

[related-posts]

В продължение на много години Oracle градеше бизнеса си върху продажбата на лицензи за софтуер и поддръжка. От известно време компанията предлага все повече от своите продукти през интернет, притисната от конкуренти като Salesforce.com и Workday, както и от Microsoft и IBM.

още от категорията

Как една спорна сделка превърна Oracle в облачен гигант

TechNews.bg

Лари Елисън бързо загуби титлата “най-богат човек в света”

TechNews.bg

Рестартиране: от публичен към частен облак

TechNews.bg

Когато софтуерът откаже: 45 болници в САЩ минали на хартия

TechNews.bg

Oracle предизвиква Nvidia с клъстер от 30 000 ускорителя

TechNews.bg

Oracle иска да обхване всички американци в огромна база данни

TechNews.bg

Коментари