Мтел не успя да постигне съгласие по условията на новия договор с досегашната си медийна агенция Carat и съобщи, че избира на нейно място Mindshare.
През януари тази година телекомът започна конкурс за обслужваща медийна агенция. В него участваха пет международни агенции – Mindshare, Carat, Universal Media, Media S и Media Direction OMD, а консултант бе Media Path Network.
Надпреварата протече в два етапа, като според критериите за оценка – финансови и качествени, за победител беше избрана Carat. По-късно обаче Мтел не успя да постигне съгласие с Carat по условията на договора.
В резултат Mindshare бeше определена за агенцията, която ще работи по медийната стратегия на Мтел, като договорът между компанията и телекома вече е факт.
Mindshare e глобална медийна агенция, създадена през 1997 г., която работи на българския пазар като част от Ogilvy Group България. Групата обслужва над 60 търговски марки и се състои от седем компании.