Mindshare сменя Carat като медийна агенция на Мтел

Мтел повери медийната си стратегия на агенция Mindshare, част от Ogilvy Group

Мтел повери медийната си стратегия на агенция Mindshare, част от Ogilvy Group

Мтел не успя да постигне съгласие по условията на новия договор с досегашната си медийна агенция Carat и съобщи, че избира на нейно място Mindshare.

През януари тази година телекомът започна конкурс за обслужваща медийна агенция. В него участваха пет международни агенции – Mindshare, Carat, Universal Media, Media S и Media Direction OMD, а консултант бе Media Path Network.

Надпреварата протече в два етапа, като според критериите за оценка – финансови и качествени, за победител беше избрана Carat. По-късно обаче Мтел не успя да постигне съгласие с Carat по условията на договора.

В резултат Mindshare бeше определена за агенцията, която ще работи по медийната стратегия на Мтел, като договорът между компанията и телекома вече е факт.

Mindshare e глобална медийна агенция, създадена през 1997 г., която работи на българския пазар като част от Ogilvy Group България. Групата обслужва над 60 търговски марки и се състои от седем компании.

Коментар