Мтел вече е А1, търси лидерство в дигитализацията

„Нашите компании трансформират икономиката“, заяви Алехандро Платер, главен изпълнителен директор на А1 (снимка: A1)

Мобилният оператор А1, известен досега като Мтел, ще се стреми да се позиционира като лидер в дигитализацията на бизнеса и ежедневието на отделните хора и домакинства.

Промяната на името и облика на компанията следва да ознаменува насочването й към света на облака и „интернет на нещата“, обяви Алехандро Платер, главен изпълнителен директор на А1, по време на официалния анонс на новия образ на телекома.

Нашите компании трансформират икономиката – сигурно сте чували за цифровата икономика, за дигитализацията на бизнеса. Това е важно“, коментира Платер. „Сега имаме огромен капацитет да обработваме данни – в облака. Можем да работим с огромни обеми. Това е тенденция, която се ускорява”, подчерта той.

Задължена от новото си име, компанията пое няколко обещания към потребителите, обявени от Александър Димитров, главен изпълнителен директор на българския офис на А1. „Гарантираме качеството на нашата мрежа. През 99% от времето през годината качеството на комуникациите ще е такова, че всички да са доволни и да нямат оплаквания”, заяви Димитров.

Компанията ще предложи също специално приложение, което може да измерва параметрите на мрежата в даден момент на дадено място. За всеки сигнал за проблем с мрежата потребителите ще могат, чрез приложението, да информират компанията и ще получат бонус. „500 мегабайта данни ще подарим на всеки, който ни е дал обратна връзка. Ако е имал лошо преживяване, ние ще го компенсираме по друг начин – с отстъпка от сметката или друг бонус”, уточни Димитров.

Не повече от 8 часа годишно може да са прекъсванията на фиксираните услуги на телекома. „Ще направим технологиите достъпни, лесни и полезни. Всяка наша услуга ще бъде инсталирана в рамките на 3 дена от поискването”, заяви Димитров. 

Гарантираме лоялно отношение, спокойствие и удобство”, подчерта още мениджърът. По неговите думи, компанията все още не смогва да „изтрие“ негативното отношение, натрупано с годините у някои клиенти. „Ако ни се обадят на *88, ще вдигнем в рамките на 60 секунди. Инвестирали сме много в техника и в технологии и обещаваме разрешаване на всеки проблем с едно обаждане или ходене до магазин”.

За всички сривове и проблеми с услугите си фирмата обещава компенсации във вид на допълнителни минути, нови ТВ канали, отстъпки за устройства и др. Фактурите на компанията ще бъдат променени. Целта е да бъдат по-лесни, по-ясни и по-четими за потребителите, така че всеки „човек да знае за какво плаща“.

Наред с всичко това компанията ще почерпи по случай преименуването си. Това ще стане през юни. Допълнителни мегабайти за всички потребители на мобилен интернет и достъп до всички ТВ канали, без значение какъв е абонаментният план – това ще получат абонатите на А1. Освен това във всички магазини ще се предложи безплатно тестване на всички услуги за по 30 дена – без ангажимент за подписване на договор.

Четири новости ще лансира А1 в предстоящите месеци:

дигитален портфейл – възможност за разплащания, чрез която всички банкови карти на потребителя ще могат да се използват за плащания през телефона – т.нар. P2P плащания;

собствена кредитна карта – кредитна сметка с условия, които, според А1, никоя банка и финансова институция не може да бие; тя ще се предлага за лоялни абонати с дългогодишни коректни отношения;

собствена серия смартфони – с 36 месеца гаранция и богат избор на хардуер;

собствена платформа за музикален стрийминг – такава, която, според Димитров, ще съдържа „всичко, което има в Spotify“, но не само; в стрийминга ще има и много българска музика – стара, нова, от всички стилове, както и собствени плейлисти.

Мария Малцева

Мария Малцева

Коментари по темата: „Мтел вече е А1, търси лидерство в дигитализацията”

добавете коментар...

  1. :)

    А1 време какви оператори имаше …. 😀

  2. Към ха

    Това и Мтел направиха за моя баща, който беше абониран за “секс” услуги за 5.99 лв на седмица, добре че рано ги хванах – платих им сметката и после се жалихме за тях – всичките ни нерви, загубено време и разговори с оператори ни струваха поне 30 лв. Бил съм клиенти и на трите оператора, всички са много зле – бих ги подредил така :
    Най-зле и ужасни : Виваком БТК
    Средно зле : Мтел
    Зле: Теленор

  3. незнайко

    Всъщност Мтел са фенове на Виваком. Най-много от новите клиенти на Виваком са от Мтел. 🙂

  4. ха

    Всички мобилни оператори са мръсници. Ето например теленор са пратили SMS на флашката на баща ми за интернет. Липсата на отговор означавала подписване за gaming сайт с такса от 6 лева на седмица. Тази сим карта, от която само интернет се ползва – нито се звъни, нито се проверяват SMS-и!

  5. Димитър Иванов


    Преди това беше акцията с принудителното включване на спортните им канали и т.н.

    Да, потвърждавам това беше гадно и подло!

  6. Tafif

    Клиент съм им с БОБ. Когато махната роуминга, писах им жалба, както и на КРС и КЗП – отвсякъде ми отговориха, че роуминг е услуга и е тяхно право да го имат или нямат. И че не били в нарушение въпреки регламента на ЕС, защото оператора все още имал планове с роуминг. Които са много по-неизгодини от това, което имах тогава. А тарифата им EasyBob с 2.90 такса и само 20 мин е меко казахо хубава.

  7. Станислав

    Поредното пребоядисване.

  8. Съгласен

    Както и да се преименуват, методите им на работа си остават същите.
    Затова много клиенти ги напускат.

  9. Манолчев

    Както и да му сменят името, Мтел е най-некоректният спрямо потребителите си телеком. Миналата година, във връзка с регламента на ЕС за премахване на роуминга, вместо да премахнат допълнителното таксуване, те спряха напълно достъпа на клиентите на бранда БОБ до телефони извън страната! КРС си запуши очите и ушите и подмина мълчаливо този факт, въперки че месеци наред преди това разясняваха, че операторите нямат право да ни принуждават да променяме договорите си! Преди това беше акцията с принудителното включване на спортните им канали и т.н.

Коментар