Телерик, компания на Progress, търси кандидати за 40 отворени работни позиции в екипите „Маркетинг”, „Продукти”, „Софтуерно инженерство”, „Техническа поддръжка”, „Администрация” и други за офиса си в София.
Отворените работни места в България са 50% от всички свободни позиции на Progress в глобален мащаб, а от началото на годината компанията е назначила над 80 специалисти в местния си офис.
След придобиването от Progress през декември 2014 г., офисът в София стана най-големият на американската компания глобално, както и неин ключов иновационен център. Основателите на Телерик се присъединиха към топ мениджмънта на Progress, а много служители заеха ръководни позиции в глобалната компания.
Екипът в България има водеща роля както за стратегията и развитието на продуктовото портфолио, така и за старта и успеха на редица високоприоритетни бизнес, маркетинг и организационни направления в Progress.
„Българският екип има ключова роля за стратегическото разрастване на Progress и създаването на иновации. Затова и през 2016 г. ще продължим да разширяваме екипа тук не само в сферата на софтуерното инженерство, но и в редица други важни за бизнеса области”, коментира Димитър Таслаков, главен директор „Човешки ресурси” в глобалната компания.
Новите служители с технологичен профил, които станат част от екипа в София, ще отговарят за решенията на компанията за разработка на уеб, десктоп и мобилни приложения, както и за платформите за дигитален маркетинг – Telerik Sitefinity CMS и Digital Experience Cloud.
С глобално значение ще бъде и ролята на специалистите с нетехнологичен профил, които се присъединят към българския офис на компанията. След придобиването на Telerik, местните специалисти по дизайн поемат грижата за глобалната визуална идентичност на обединената компания и отговарят за графичния дизайн на нейните уеб и маркетинг активи.
Anonymous е 1000% прав.
Това е омагьосания кръг в “бизнеса”.
Супер “Бизнес мениджмънт” е да уволниш старите разбиращи от работата си хора и да наемеш нови без опит и знания на половин заплата.
Но в отчета пред по-големите шефчета ти си намалил разходите. Супер 🙂
Накрая от подобен мениджмънт се хлопват вратите.
Иване, не знаеш ли каква е програмата при затънали компании?
Първо започват с уволнения. После минават на замяна на персонал. Т.е. наемат нови, евтини служители. Пропорционално на новите уволняват стари, скъпо* платени служители.
Ако евтината работна ръка не помогне, следваща стъпка е да фокусират компанията, т.е. затварят отдели, съкращават персонал (това не е като уволняване, де)
Следващата стъпка е да разпродадат каквото могат, и да дръпнат шалтера за постоянно.
* Едно време надуваха заплатките с пари на кръга “Капитал”, пардон Съмит партнърс -стандартна схема за пране на пари – уж чужд инвеститор, а реално е само фасада и работи на процент.
Е че те миналата година уволниха над 150 човека…