TechNews.bg
Водещи новиниКонсултантНовиниСофтуер

Google Play ще маркира приложенията с реклама

Мобилните приложения в Google Play ще носят етикет Ads, ако в тях има реклама
Мобилните приложения в Google Play ще носят етикет Ads, ако в тях има реклама

Онлайн магазинът за приложения Google Play ще предложи нови функции от началото на следващата година. Потребителите на Android ще получават предупреждения за наличие на реклама в приложенията, например.


Всеки посетител на Google Play ще може да разбере дали интересуващото го мобилно Android приложение съдържа реклама или не, твърди Liliputing.com. Тази информация ще се появява в прозореца с описание на приложенията.

Google възнамерява да проверява всяко мобилно приложение за Android в каталога си, а от разработчиците вече се изисква да предоставят до 11 януари следващата година информация за наличието или отсъствието на реклама в техните продукти.

[related-posts]

При липса на подобна информация, Google ще блокира приложението. Същата мярка ще се прилага и в случаи на предоставяне на невярна информация. След обработка на целия масив от данни, програмите с вграден спам ще получат етикет Ads в прозореца за описание.


Новата политика на Google вече действа за приложения от категорията Family app, т.е. семейни програми – те получават отметка  Ads, ако съдържат реклама. За останалите програми етикетът не е задължителен до 11 януари 2016 г.

още от категорията

Най-опасните разрешения на смартфон приложенията

TechNews.bg

КЗП пусна мобилно приложение за подаване на жалби

TechNews.bg

Apple печели все повече от мобилни приложения

TechNews.bg

Задават се възрастови ограничения за сваляне на приложения

TechNews.bg

Нови функции ще подобрят сигурността на Google Play

TechNews.bg

Приложението Temu прави фурор и на пазара в САЩ

TechNews.bg

1 коментар

Anonymous 21/11/2015 at 19:53

Да вземат да въведат отметка “Spy”… или всъщност всички приложения са такива… 🙂

Отговор

Leave a Reply to Anonymous