По-малко от 10% от предприемачите започват бизнеса си с цел печалба. Останалите правят това, за да реализират идеите си, заяви главният редактор на сп. Inc Ерик Шуренбърг по време на конференцията CEED Global 2016 по-рано тази седмица.
Смелост, фокус и упоритост – това са трите важни качества на характера, които описват най-добре съвременния предприемач, каза Ерик Шуренбърг, цитирайки данни от класация на неговото издание. Дългогодишният бизнес журналист разкри също, че 90% от най-бързо развиващите се компании в света се управляват от мъже.
„Съвременният предприемач е най-често мъж, все още не е навършил 40 години и е създал поне две компании в живота си. За него е важно да може да поема рискове, да е фокусиран върху бизнеса си и да бъде постоянен в преодоляването на препятствията”, обобщи Шуренбърг.
Според Джим Стайкледър, директор иновации в Dell, през следващите 10 години трябва да се запази тенденцията компаниите да не дават „всичко на всеки”, а да се съсредоточават върху потребителя. „Привличането и задържането на клиентите и покриването на техните нужди трябва да бъде основен приоритет при развитието на бизнеса, а не печалбата”, каза Стайкледър.
„Предприемачеството е средство да постигнеш истинските си цели. Успехът от него се измерва в това колко животи си променил за по-добро”, каза глобалният директор на CEED Питър Риги на закриването на конференцията.
и един мармот увива шоколада в станиол.