Немската маркетингова агенция Trio Group отвори офис в Пловдив. Звеното на компанията тук се нарича Trio Interactive International и ще разработва дигитални решения в областта на маркетинговите комуникации за корпоративни клиенти като BASF, Volkswagen, Deutsche Bahn и др.
Целта на компанията е да се превърне в предпочитан работодател за региона, да разшири своя екип и успоредно с това да разшири дейността си и в други градове, обявиха от Trio, която е сред лидерите на маркетинговия пазар в Германия.
В продължение на повече от 20 години компанията се утвърждава самостоятелно под ръководството на своите създатели. Агенцията е създадена в Манхайм от д-р Юрген Кютемайер. През последните две десетилетия той успява да наложи Trio Group като една от най-проспериращите B2B агенции в Германия. Екипът е от 140 души, разпределен на 6 локации в Европа.
Trio Group избра България за разрастване на своя екип от специалисти в дигиталните маркетингови решения. Дъщерната фирма Trio Interctive International ще инициира редица събития и семинари в областта на дигиталния маркетинг и информационните технологии. За ИТ специалистите са предвидени и безплатни обучения.
Партньор и представител на Trio Group за България е Иво Радуловски. Предприемач, консултант по технологии и управление и като такъв развива корпоративни ИТ решения за едни от най-успешните компании в света. Иво Радуловски е основател на Segments Group и представител на Drupal за България. Често е гост на някои от най-мащабните конференции за предприемачество и информационни технологии от мащаба на Webit.
Кое му е tech на това ???