
Средно по 19 дни в годината се прахосват от служителите, заради неефективна работа с офис техниката, разкри проучване на Sharp. Като основни причини се изтъкват бавното включване на техниката, нелогичната системата за съхранение на файлове и лошото управление на документите.
В резултат на нелогичните принципи за съхранение на важни документи, служителите губят средно 12 минути и 51 секунди на ден в търсене на нужните файлове и още 9 минути и 22 секунди за търсене на изображения на сървъра.
Бавно работещите принтери пък отнемат около 15 минути дневно. В крайна сметка служителите изразходват напразно близо 40 минути на ден от подобни проблеми, или средно 13-14 часа от работното време на месец, или 19 работни дни, установява изследването.
Тенденцията на преход към облачни технологии налага още по-строги изисквания към качеството на офис техниката. Нестабилният достъп до интернет и недостигът на оперативна памет могат съществено да затруднят работата, да провалят сроковете за изпълнение и в крайна сметка да причинят загуби на компаниите.
[related-posts]
Анкетата на Sharp сред 6000 европейски офис служители показва, че около половината от тях считат бавните компютри за фактор, който ограничава производителността на труда. При това, 38% споделят, че използването на съвременни технологии ги мотивира отлично.

2 коментара
Също трябва да се забрани безмисленото пляпмане за всичко друго но не и за работа (с изключение на почивката). Да се оптимизира работното време, така че почивката да е максимално ефективна и също така да не бъде пред компютъра да цъкаш фб ами да има някаква друга неангажираща очите полезна дейност. Да има места за пълноценна почивка а не да е една стая с наредени бюра като ученическа стая. Има още много по-смислени неща които могат да променят. А не да вадят някакви глупави заключения че принтера ми бил бавен и че съм търсил с няколко секунди повече от необходимото. Това да на ви е поточна линия в завод за телевизори господа учени от Sharp?
Ако забраним на служителите да пикаят, ще спечелим още няколко минути… После може да помислим, дали докато мигат, не пропиляват ценно работно време…