Технологичната компания Mopic, специализирана в 3D и VR технологиите, ще покаже няколко интересни продукта на изложението CES 2020 в Лас Вегас през януари. Сред тях са 3D рекламна табела, 3D монитор и филм, който показва 3D картина на екрана на таблета.
С потенциал за най-масово приложение се очертава разработката за таблета. Филмът HoloGlass е способен да направи от обикновения таблет устройство за триизмерни изображения и виртуална реалност (3D/VR). Филмът се фиксира на дисплея и го превръща в 3D екран.
Нещо повече, потребителите на тази иновация могат да се наслаждават на триизмерната гледка, без да носят специални стереоскопични очила. Именно нуждата от очила ограничава засега разпространението на 3D технологията предимно до киносалоните.
Друг интересен продукт на Mopic е 32-инчова 3D табела (3D Digital Signage) с разделителна способност 4K. Обемното изображение, показано на него, се вижда без очила под различни ъгли. Според производителя, панелът позволява създаване на „изключителни рекламни ефекти”.
За да улесни използването на панела, Mopic е разработила софтуерен инструмент, в който са достъпни шаблони, опростени изображения и текстове – те се преобразуват в 3D реклама с помощта на фирмена технология.
Третата иновация на корейската компания е персонален 3D монитор с размер 27 инча и разделителна способност 4K. Той използва прецизна технология за проследяване на очите, за да създаде усещане за обем, когато се гледа от различни ъгли.
Мониторът може да се използва свързан към компютър чрез HDMI интерфейс, за да визуализира данни в реално време, но също така е способен да функционира и напълно самостоятелно – офлайн, без връзка с компютър.