Продажбите на 3D телевизори са нараснали с 8,3% през миналата година, достигайки 44,97 млн. броя, в сравнение с 41,51 млн. през 2012-та, по данни на анализаторската компания DisplaySearch.
За последните четири години продажбите са се увеличили 19 пъти – през 2010 г. бяха пласирани едва 2,26 млн. броя 3D телевизори. 3D моделите вече са 20,6% от общия брой плоски телевизори, продадени през 2013 г.
В асортимента на Samsung 3D телевизорите заемат 24,3%, докато при LG и Sony делът им е съответно 25,9% и 19,5%. Активно навлизат на пазара и китайските производители – 3D са 45% от телевизорите на Skyworth, а при Hisense и TCL този показател е съответно 37,1% и 21,2%.
Ръстът в продажбите на 3D телевизори започна след подема на моделите с формат Ultra HD (3840х2160 пиксела), който се счита за един от най-перспективните в ТВ индустрията.
Прав е Иван много натоварва очите и без това сме цял ден пред компютрите.
Първото нещо след като си купи човек 3D телевизор е да му изключи глупавата опция 3D която разваля зрението и предизвиква главоболие.