Еволюцията на CRM системите в платформи за успех, прилагани от стотици хиляди клиенти по света, е темата на форум в София, организиран от Salesforce.com, лидер на глобалния пазар за CRM системи, и Некст Консулт, риселър на американската компания за България.
Повече от 250 000 компании по целия свят ползват иновативното облачно CRM решение (софтуер за управление на взаимоотношенията с клиенти) на Salesforce.com. Множество български фирми вече са подобрили своите резултати, благодарение на платформата за успех, предлагана от Salesforce.com и Некст Консулт.
„Имаме потенциал да увеличим многократно стойността на всяка компания в България, независимо от размера й”, каза Орлин Дочев, управляващ партньор в Некст Консулт – компания с водещи позиции у нас в сферите на стратегическото управление, оперативната ефективност, информационните технологии и човешките ресурси.
Платформата за успех включва продажби, обслужване, маркетинг, общности, анализи и приложения. С помощта на облачния CRM софтуер на Salseforce.com, доставян по модела SaaS (софтуер като услуга), компаниите могат да увеличат продажбитe, да обслужват клиентите бързо и умно, както и да получат повече възможности от всяко взаимодействие с тях.
Решенията на Salesforce.com позволяват също създаване на „живи” общества от клиенти с мощта на социалните и мобилни технологии. Благодарение на анализите, компаниите получават незабавни отговори, превръщайки данните в информация, а възможността за създаване на собствени приложения осигурява предимство спрямо конкурентите.
Специалисти от Salesforce.com и Некст Консулт ще разкрият пред участниците във форума последни бизнес практики и стратегии, разширяващи конвенционалните CRM системи, прилагани от стотици хиляди компании по света, вкл. и в България. Експертите ще представят също новости в обслужването и продажбите, както и успешно реализирани проекти в България.
Форумът ще се проведе на 18 март (сряда) 2015 г. в София Хотел Балкан. Събитието е отворено за представители на бизнеса и медиите, но се изисква предварителна регистрация на сайта на Некст Консулт.
SaaS? Благодаря. Една фирма трябва да е независима и да има възможност да сменя безпроблемно доставчика си, когато има проблеми с него. Софтуерът веднъж внедрен, трябва да е стабилен във времето инструмент, независещ от прищевки на производителя. Със SaaS CRM фирмата практически губи суверенитета над своите данни и попада под диктата на някакъв доставчик, който с времето ще намери начина да те дои с такси за всяко вдишване. Разбира се, мигрирането към друг е направено по възможно най-инфарктния начин, така че да си роб до гроб.
Да не говорим за рисковете за сигурността и делегирането на изкушенията за изтъргуване на клиентската база на някой, който усмихнато повтаря “о, имай ми доверие”, но не личи да е склонен да инвестира повече средства от крайно необходимото в контрола на своя Сноудън.