Водещият онлайн аукцион eBay въведе специален софтуер за продажби, който работи в интеграция с Facebook и има потенциал да осигури на гиганта милиард нови клиенти.
Приложението ShopBot разбира вкуса на купувачите, като използва Facebook Messenger. Технологията определя от какво точно се нуждае потребителят на базата на информация от социалната мрежа.
Софтуерът ще разбира не само интересите на купувача, но и най-малките детайли, например размера на дрехите. За да използва ShopBot, потребителят трябва да влезе във Facebook Messenger и да заяви какво му е необходимо, след което програмата започва да търси подходящи оферти.
В процеса на търсене критериите могат да се доуточняват. Освен това потребителят може да качи снимка на продукт за анализ, а ShoBot ще го насочи към страница, откъдето да си купи стоката.
A takaaaaa