Стотици бизнес потребители от цялата страна се включиха в обученията по стратегически продажби и CRM в рамките на Лятната Salesforce CRM академия 2017, организирана от Некст Консулт през юли и август в пет български града.
Инициативата срещна огромен интерес сред деловите среди, отчитат от компанията за управленско консултиране, партньор на водещия световен доставчик на CRM решения – Salesforce.com. Във фокуса на Академията бяха философията на CRM (управление на взаимоотношенията с клиентите) и съвременните практики в маркетинга, продажбите и обслужването.
Втори акцент бе поставен върху т.нар. дигитална трансформация и Salesforce.com като инструмент за нейното постигане. Именно Salesforce е CRM платформа номер едно в света, съгласно класацията на сп. Forbes за най-иновативните компании, магическия квадрант на Gartner и други авторитетни анализатори.
Лятната Salesforce CRM академия 2017 стартира с първо обучение в София на 14 юли, в което участваха над 70 представители на бизнеса. Последваха специализирани обучения в Пловдив и Бургас в края на юли и в Русе и Варна в средата на август.
Събитията във всички градове преминаха при голям интерес и активност от страна на аудиторията, с дискусии по реални казуси, които вълнуват бизнеса и движат икономиката. Представители на различни по дейност и мащаб компании споделиха своя опит по актуални въпроси като продажби и персонализиране на услугите за всеки клиент, задържане и ангажиране на клиентите с компанията и бранда, структуриране и проследимост на активностите и итерации с клиента, прогнозиране и планиране.
Градът под тепетата се очертава трайно като вторият най-атрактивен за бизнес след столицата, което пролича и по време на Академията. След Пловдив се нареждат морските първенци Варна и Бургас с незначителна разлика, а „малката Виена” – Русе – изненадва с голям растеж и динамика.
Лятната Salesforce академия на Некст Консулт целеше да подпомогне бизнес хората, като им покаже нови и „добре забравени стари” подходи, с помощта на които да станат по-бързи и по-добри от конкурентите си, да продават повече на местния и външните пазари.
И не на последно място, Академията напомни на компаниите, че докато са фокусирани върху това да развиват бизнеса, не бива да забравят за още един също толкова ценен ресурс, колкото клиентите, а именно – служителите. Високата удовлетвореност и на едните, и на другите е условие за постигане на устойчиво развитие и успех, подчертаха специалистите на Некст Консулт.