Salesforce академия обучи бизнеса по CRM

Лятната Salesforce академия напомни на компаниите, че докато са фокусирани върху това да развиват бизнеса, не бива да забравят за още един също толкова ценен ресурс, колкото клиентите, а именно – служителите

Стотици бизнес потребители от цялата страна се включиха в обученията по стратегически продажби и CRM в рамките на Лятната Salesforce CRM академия 2017, организирана от Некст Консулт през юли и август в пет български града.

Инициативата срещна огромен интерес сред деловите среди, отчитат от компанията за управленско консултиране, партньор на водещия световен доставчик на CRM решения – Salesforce.com. Във фокуса на Академията бяха философията на CRM (управление на взаимоотношенията с клиентите) и съвременните практики в маркетинга, продажбите и обслужването.

Втори акцент бе поставен върху т.нар. дигитална трансформация и Salesforce.com като инструмент за нейното постигане. Именно Salesforce е CRM платформа номер едно в света, съгласно класацията на сп. Forbes за най-иновативните компании, магическия квадрант на Gartner и други авторитетни анализатори.

Лятната Salesforce CRM академия 2017 стартира с първо обучение в София на 14 юли, в което участваха над 70 представители на бизнеса. Последваха специализирани обучения в Пловдив и Бургас в края на юли и в Русе и Варна в средата на август.

Събитията във всички градове преминаха при голям интерес и активност от страна на аудиторията, с дискусии по реални казуси, които вълнуват бизнеса и движат икономиката. Представители на различни по дейност и мащаб компании споделиха своя опит по актуални въпроси като продажби и персонализиране на услугите за всеки клиент, задържане и ангажиране на клиентите с компанията и бранда, структуриране и проследимост на активностите и итерации с клиента, прогнозиране и планиране.

Градът под тепетата се очертава трайно като вторият най-атрактивен за бизнес след столицата, което пролича и по време на Академията. След Пловдив се нареждат морските първенци Варна и Бургас с незначителна разлика, а „малката Виена” – Русе – изненадва с голям растеж и динамика.

Лятната Salesforce академия на Некст Консулт целеше да подпомогне бизнес хората, като им покаже нови и „добре забравени стари” подходи, с помощта на които да станат по-бързи и по-добри от конкурентите си, да продават повече на местния и външните пазари.

И не на последно място, Академията напомни на компаниите, че докато са фокусирани върху това да развиват бизнеса, не бива да забравят за още един също толкова ценен ресурс, колкото клиентите, а именно – служителите. Високата удовлетвореност и на едните, и на другите е условие за постигане на устойчиво развитие и успех, подчертаха специалистите на Некст Консулт.