Популярният онлайн търговец еMAG започва партньорство с „Български пощи”. Потребителите на интернет ритейлъра ще получават преференциално обслужване на специално предназначени гишета.
Новата услуга на „Български пощи” включва приемане, пренасяне и предаване на пратки на клиенти на eMAG, както и инкасиране на дължими суми по наложен платеж. Получателите ще се уведомяват с SMS в деня на пристигане на пратката в избраната от тях пощенска станция и трябва да вземат пратката в срок от седем календарни дни от получаването й в ПС.
„Доскоро класическите пощенски услуги се смятаха за наследство от аналоговата ера, което трудно ще намери мястото си в технологичния бум. Именно интернет обаче е в основата на тяхното прераждане”, казва по повод партньорството Юлиан Станчиу, главен изпълнителен директор на eMAG.
По неговите думи, благодарение на онлайн търговията, интересът към пазара на куриерите и в частност на пощенските услуги също нараства.
eMAG традиционно си сътрудничи с държавните институции в страните, в които оперира. В Румъния, Унгария и Полша онлайн магазинът работи в партньорство с местните държавни пощи, като сега и eMAG в България се присъединява към тази схема на предлагане на услуги.
Преференциалната услуга в „Български пощи” ще се предлага първо в някои пощенски станции в района на град София, като до няколко месеца след това би трябвало да обхване големите градове, а впоследствие и по-малките населени места в страната.
„Клоновата ни мрежа наброява почти 3000 пощенски станции, като в условията на либерализиран пощенски пазар и остра конкуренция „Български пощи” все по-активно търси нови пазарни ниши, обогатява своето портфолио, развива се технологично и разнообразява дейността си”, коментира Деян Дънешки, главен изпълнителен директор на „Български пощи” ЕАД.
Партньорството с еMAG ще бъде съпътствано с реновация и осъвременяване на част от офисите на „Български пощи” в София, за да отговарят на изисквания на потребителите на онлайн магазина.