Доставката на храни, лекарства и други стоки без физически контакт е ключово изискване за безопасност в условията на коронавирусна пандемия. Гарантирането на безконтактна доставка може да предотврати предаването на вируса между куриера и клиентите.
Ето как може да се осигури безопасна доставка, според мерките, предприети от куриерската компания Delegate courier:
Пратката се доставя от адреса на изпращача до адреса на получателя без физически контакт. Пратката се оставя на определено за целта място без физически контакт от страна на куриера с изпращача или получателя на пратката.
Комуникацията с куриер са осъществява само и единствено посредством телефонно обаждане и не се изисква подпис на устройството на куриера.
Взимането и доставянето на пратката се осъществява със задължително спазване на дистанция от минимум 1,5 метра, като за целта на адреса трябва да има обособено/посочено за целта място на взимане или доставяне.
При желание на клиента, пратката може да бъде взета или доставена от/на посочено от клиента място без да се налага среща с куриера.
Заплащането на куриерската услуга следва да се извършва онлайн. Delegate courier, в частност, препоръчва плащането да става посредством системата на ePay.