eMag обеща 200 000 продукта за Черния петък

Двама от всеки трима души възнамеряват да направят покупка на 23 ноември, в деня на Черния петък

„Черният петък“ наближава и търговците вече „подгряват“ пазара за лудото пазаруване в края на ноември всяка година. Традиционно, най-активен у нас е онлайн магазинът eMag.bg, който първи наложи модела на американския „Black Friday“ в България преди няколко години.

На фона на растящия интерес към кампанията, отчетен в проучване на Kantar Millward Brown, приблизително двама от всеки трима души възнамеряват да направят покупка, съобщиха от eMag. На 23 ноември търговецът ще предложи избор от 200 000 продукта на склад.

Според проучването, 94% от интервюираните знаят какво представлява Black Friday. Освен това 70% от анкетираните са пазарували онлайн и намерението за онлайн покупки в Черния петък е по-голямо, отколкото в традиционните магазини.

За тазгодишната кампания eMag ще предложи над 75 000 продукта на склад от категориите телевизори, мобилни телефони, лаптопи, малки домашни електроуреди, мода, парфюми и козметика, автомобилни аксесоари, както и игри и играчки.

Логистиката на е-магазина за Black Friday 2018 е подкрепена от нов склад с площ от 125 000 квадратни метра – с размера на 20 футболни игрища и с капацитет от над един милион продукта, подчертаха от компанията.

Освен това eMAG е обновил сървърите, хостинга и облачните си услуги, с цел да поддържа потребителското преживяване на сайта в деня с най-големия трафик през годината, уточниха от онлайн магазина.

Коментар