Siеmens доставя метровлакове на Лондон за над 1,5 млрд. евро

Високотехнологичните влакове за лондонското метро са оборудвани с по-широки врати и по-дълги, проходими, напълно климатизирани вагони (снимка: Transport of London)

Siemens Mobility получи голяма поръчка в Обединеното кралство от London Underground (LUL), дъщерно дружество на компанията Transport for London (TfL), която отговаря за градската железница в столицата на Великобритания.

Съгласно договора, Siemens Mobility ще проектира и произведе 94 влака от ново поколение за лондонското метро (Tube) на стойност около 1,5 млрд. паунда (1,54 млрд. евро), които да заменят досегашните мотриси от 70-те години. Влаковете ще обслужват линията „Пикадили“ (Piccadilly), като доставката им ще започне през 2023-та година.

„Въвеждането на нови мотриси на линията „Пикадили“ ще подобри значително пътуването за милиони клиенти, осигурявайки по-чести и по-надеждни влакове в продължение на десетилетия. Тази поръчка ще означава замяната на мотрисите по линията, които са от 70-те години, с нови влакове, чиято доставка ще започне през 2023 г. Това ще помогне за справяне с голямата натовареност на линията, тъй като населението на Лондон продължава да расте“, коментира сделката Найджъл Холс, управляващ директор на London Underground.

Доставката на новите влакове за лондонското метро ще започне през 2023 г. (снимка: Transport of London)

Новите просторни влакове по линията „Пикадили“ са базирани на платформата Inspiro на Siemens Mobility и предлагат на пътниците значително подобрен комфорт и удобство. Високотехнологичните влакове за лондонското метро са оборудвани с по-широки врати и по-дълги, проходими, напълно климатизирани вагони. В допълнение, вградените информационни системи ще помогнат на всички клиенти да планират пътуването си по-лесно.

Като част от договора за обслужване, Siemens Mobility ще отговаря за осигуряване на доставките на резервни части за период от пет години, започвайки с пускането в експлоатация на първите влакове. Компанията също така ще осигури пълна техническа поддръжка на влаковете след изтичане на срока на общата им гаранция. Освен това поръчката на LUL включва цифрови услуги на базата на решението на Siemens Railigent.

Коментар