Днес е последният за годината връх в е-търговията

Статистиките сочат, че най-силната активност – трафик и продажби – на електронните магазини е в първите две седмици на декември (източник: CCO Public Domain)

Тази седмица е пикът на предколедното онлайн пазаруване, сочи анализ с обобщени данни от Европа, Латинска Америка, Азия, Африка и САЩ на компанията за ретаргетинг RTB House.

Следващото покачване в онлайн активностите ще бъде чак след Коледа, когато започва активното пазаруване за Нова година, според анализа, базиран на технология с дълбоко учене.

Статистиките сочат, че най-силната активност – трафик и продажби на електронните магазини е в първите две седмици на декември, а върхът на скалата през 2017-а е достигнат на 12 декември, когато потребителите са посещавали онлайн магазини с 19% по-често и са пазарували с 50% повече от средното за месеца.

Седмица преди празника продажбите започват да падат и в България достигат най-ниското си ниво на Бъдни вечер – тогава трафикът е с почти 25% по-малко, а продажбите – с 48% под средните за декември.

Броят на посещенията в електронните магазини и броят на транзакциите започват да нарастват постепенно след Бъдни вечер. Например, на 27 декември посещенията и продажбите на онлайн магазините нарастват с 3% над средната за декември. Това са най-високите нива след Коледа.

Коментар