Salesforce конференция в нов формат предстои в София

Американската софтуерна компания за облачни услуги Salesforce.com е призната за платформа #1 в света за управление на клиентски отношения (CRM) за последните 10 години (източник: Salesforce)

Под мотото „The way to your digital excellence“ ще се проведе тазгодишната конференция на Salesforce у нас – на 21 март в София. Организатор на събитието е единственият Златен партньор на платформа номер 1 за управление на клиентски отношения за България и региона – Next Consult.

За пореден път организаторите са подготвили интригуващи новини от света на технологиите, както и множество полезни срещи и презентации с топ лица от Salesforce – най-иновативната компания в света според сп. Forbes.

Новото тази година е изцяло промененият формат на Salesforce конференцията. „Постарахме се да предоставим възможност за индивидуално и по-фокусирано преживяване на участниците тази година. Предвидили сме уъркшопи за отделните решения на Salesforce спрямо сферата, която обслужват“, сподели Емил Вучков, партньор дигитален маркетинг в Next Consult.

Така например, когато някой търси решение за подобряване на процесите по продажби (sales) ще открие всичко, което го интересува на едно място в уъркшопа на Sales Cloud, разказа Вучков. „В същото време концепцията ни е изградена върху процеса по дигитална трансформация, така че всеки може да проследи стъпките и ако желае да се запознае и с останалите решения“, допълни той.

Конферентната част ще протече в няколко тематични блок-сесии: Маркетинг, Продажби, Обслужване и Общества, придружени от успешните бизнес примери и историите за дигиталната трансформация на клиентите на Salesforce и Next Consult.

Сред имената на презентаторите са: Станислава Атанасова – мениджър продажби Salesforce за Централна и Източна Европа, Александро Урсу – регионален мениджър Marketing Cloud в Salesforce, Хрвое Супич – регионален вицепрезидент на Salesforce за Централна, Източна Европа и Русия, Орлин Дочев – управляващ партньор в Next Consult, Емил Вучков, партньор дигитален маркетинг в Next Consult и други.

На финала в рамките на няколко поредни „live“ демонстрации ще бъдат представени възможностите на отделните Salesforce продукти като напр. менажиране на автоматизирани персонализирани клиентски пътешествия през различни маркетинг канали (Email, SMS, Social Media и др.) със Salesforce Marketing Cloud.

Ще бъдат демонстрирани още възможностите на два от топ продуктите на Salesforce – Sales Cloud, платформа #1 за продажби, която прогнозира успеваемостта на сделките чрез изкуствен интелект, и Service Cloud – платформа #1 в света за обслужване на клиенти.

За пръв път пред българска аудитория ще бъде представен и набиращият все повече популярност Salesforce Community Cloud – инструментът за управление на Общества на Salesforce, уточниха от Next Consult.

За нас е изключителна гордост, че успяваме да реализираме това събитие за шеста поредна година и да помогнем на повече български компании да преминат по-плавно през процесите по дигитализация, споделяйки с тях опита на световни и утвърдени лидери в своята индустрия като нашите партньорите от Salesforce“, заяви Орлин Дочев, управляващ партньор на Next Consult.

Но най-голямата ни гордост е успеха, на компаниите, зад които сме застанали със своята експертиза. Успешните клиентски истории, които ще чуете са резултат и признание, както за Salesforce, така и нашите консултанти“ – добави още Орлин Дочев.

За да бъде наистина уникално преживяването на участниците във форума, организаторите са подготвили много изненади, както и любопитни факти за културата на Salesforce – четвъртата по големина компания в света. Местата за участие в конференцията са ограничени, а регистрациите се одобряват от организаторите.