Доставчикът на стрийминг услуги Netflix се придвижи с цели 19 позиции в рейтинга на най-скъпите брандове в САЩ, изготвян от Brand Finance. От 59-то място през миналата година Netflix се изкачи на 40-та позиция в класацията за 2019 г. с оценка от $21,2 млрд. за бранда си.
Ако подобна динамика се запази, Netflix може да попадне в Топ 10 на най-скъпите брандове само след две години. Разбира се, това може и да не се случи, предвид амбициите на Apple към този пазар с новата услуга Apple TV+
Популярният видеопортал YouTube също бележи много бързо израстване в бранд класацията. За една година стойността на бранда се е увеличила с 46% и достига 37,8 млрд. долара, което отрежда 13-то място на YouTube в рейтинга.
Брандът Apple, оценен на 153,6 млрд. долара, се класира на второ място, отстъпвайки на Amazon, чийто бранд е оценен на 187,9 млрд. долара. На трето място е Google с резултат от 142,8 млрд. долара.
В топ 5 на престижния рейтинг попадат още ИТ корпорацията Microsoft с оценка от 119,6 млрд. долара за бранда си и телеком операторът AT&T с бранд на стойност 87 млрд. долара.