Китай отваря „гигантски” магазин за 3D пазаруване

Магазини от ново поколение ще предложат интерактивно и по-вълнуващо пазаруване
(снимка: CC0 Public Domain)

Китайската верига Tmall 618 отвори нов 3D магазин, който позволява на клиентите да направят виртуална разходка из гигантски търговски център, да изберат и закупят желаните от тях продукти.

При създаването на магазина от ново поколение е използвана технология за 3D картиране. Над 100 големи компании, включително шведската IKEA, вече са наели площи във виртуалния магазин, съобщи MyDrives.

Потенциалните купувачи, използвайки своите смартфони, ще могат да преглеждат цялата гама от стоки и да правят покупки, без да напускат дома си. Иновацията е в отговор на продължаващата пандемия от коронавирус и предпазва хората от посещения на претъпкани места, каквито са търговските центрове.

Анализаторите са уверени, че с разпространението на мрежите от пето поколение, 3D услугите за пазаруване ще придобиват все по-голяма популярност. В сравнение с конвенционалните онлайн магазини, новите 3D магазини имат предимство в това, че процесът на избор и купуване на стоки е по-интерактивен и вълнуващ за хората – те усещат на практика всички прелести на технологиите.

Към момента над 100 известни марки присъстват със своите продукти в магазина Tmall 3D. Така например, търговската зона на IKEA пресъздава с максимална точност, 1:1, площ от 3000 квадратни метра.

Коментари по темата: „Китай отваря „гигантски” магазин за 3D пазаруване”

добавете коментар...

  1. Anonymous

    Наскоро Германия обяви готовността си да купи китайски турбинни лопатки, които в много отношения превъзхождат немските конструкции. Повечето от тези продукти са създадени въз основа на патенти на германски компании, които са придобити от Китай.

Коментар