Микроинвест пуска софтуер за безхартиено счетоводство

Sendera напълно ще промени начина за обработка и осчетоводяване на документите
(снимка: Микроинвест)

Софтуерната компания Микроинвест обяви новия си продукт Sendera – единна платформа за трансфер, обмен и класификация на документи. Решението предлага иновативен начин за систематизиране и пълна дигитализация на хартиените документи на всяка стъпка от тяхното изпращане от клиента до осчетоводяването.

2020 година донесе много промени, предизвикателства и изпитания, продиктувани от пандемията, която обхвана целия свят. Бизнесът съкрати физическото присъствие на служители и оптимизира онлайн комуникацията, а в сектора на търговията се наложиха нови тенденции.

Същевременно, възникнаха и нови възможности. Например, начинът, по който счетоводителите събират и обработват документи от своите клиенти, когато физическото присъствие е затруднено. Новият проект на Микроинвест се явява  решение в помощ на счетоводни кантори, индивидуални счетоводители, финансови институции, адвокатски кантори и всички фирми, чиято ежедневна дейност е неизменно свързана с обработката на голям документооборот.

Sendera напълно ще промени начина, по който документите се обработват и осчетоводяват, поясниха от разработчика. Програмата идва с технология за заснемане на документите, извличане на данни от тях и класифицирането им по фирми и папки.

Цялостната система Sendera включва мобилно приложение за Android и iOS устройства, с което се снима произволен документ, попълват се допълнителни данни за него или се избира произволен файл от паметта на устройството. Файлът се изпраща за секунди и се получава разпределен в папката на съответната фирма изпращач (клиента), която се намира на компютъра на получателя (счетоводителя), готов за обработка. Идентификацията на фирмите става посредством предварителна регистрация.

„Sendera ще се превърне в алтернатива на физическата обработка на хартиените документи, ще съкрати разходите за скъпи доставки с куриер, а бавната обработка на сканирани файлове, получени по имейл, ще остане в миналото”, коментираха от Микроинвест.

Компанията е създала Sendera, за да оптимизира работата на клиентите си. Безхартиеното счетоводство е вече факт, подчертаха от Микроинвест. Системата е в активен процес на развитие.

Микроинвест предлага пилотен тест и безплатен достъп до Sendera за първите ентусиасти, които изтеглят програмата и участват в развитието на проекта. Плановете за усъвършенстване на системата предвиждат дигитално извличане на информация (OCR технология) и автоматично осчетоводяване, което ще съкрати обработката на един документ до 10 пъти.

Коментар