Нови 23 милиона лева инвестира Нестле България във фабриката си в София. Компанията въвежда роботизирана поточна линия за опаковане на продукцията, която ще повлияе върху производствените мощности и работните места, стана ясно от виртуално представяне на иновацията.
„Новата роботизирана поточна линия ще позволи производството във фабриката на Нестле да бъде по-бързо и ефективно. Ще можем да осигурим също и по-безопасна и ергономична работна среда на служителите и възможност те да се обучат да работят с автоматизирани машини”, зави директорът на фабриката Сара Вуйтене.
Инвестицията е в производствена линия за шоколадовите барчета KitKat, уточниха от компанията. „Обновихме и дигиталната мрежа, така че всички машини да бъдат свързани в система за данни и в случай, че възникнат проблеми, те да могат да бъдат решавани дистанционно, което в ситуация на продължаваща пандемия е от изключителна важност”, поясни Сара Вуйтене.
Внедрената роботизирана линия обхваща процеса по пакетиране на продукт в единична опаковка и след това поставянето му в кутия или мултипак. Иновацията помага много за ефективното производство на 2,5 милиона барчета KitKat на ден в шоколадовата фабрика на Нестле в София.
Във фабриката на Нестле са ангажирани 571 служители със среден професионален стаж от 14 години. Тя е един от петте компетентни центъра за производството на KitKat – за иновации и реновации в продукта за регион Европа, Близкия Изток и Северна Африка. Във фабриката се произвеждат 16 000 тона или 470 милиона консуматорски единици продукта годишно.
Всички продукти са произведени със 100% българско брашно от български производители. На ден само се приготвят и опаковат 2 500 000 шоколадови десерта KitKat Chunky или 1736 бройки в минута. Продуктите се изнасят за други 35 пазара в света, сред които Южна Корея, Сингапур, Мексико, Катар, Южна Африка и Карибските острови.
Колко пара за да се произвеждат все по-вече боклуци…По-добре беше да направят свинеферма ,то пък мръсно мирише…
След като KitKat го оправиха, то да направят и една поточна линия за TikTok.