TechNews.bg
НовиниПродуктиРевюта

Airspy – следи налягането в гумите, докато карате колело

Airspy се завинтва върху горната част на съществуващия винтил
(снимка: SKS Germany)

За всеки колоездач е важно да поддържа правилното налягане на въздуха в гумите на колелото си, но обичайно това се случва само по един начин – със спиране и стискане на гумата с палец и показалец. Това не е особено удобно, когато човек кара и не може да спре, а има съмнение, че нещо не е наред с гумите, например минал е през каменист участък. Airspy обещава да помогне, като непрекъснато следи налягането в гумите и уведомява водача за потенциални проблеми.

Всяка джаджа Airspy се състои от две части: цилиндричен модул за измерване на налягането, който се завинтва върху горната част на съществуващия винтил, и електронен модул, който се притиска към първия модул. Той се закрепва здраво за най-близката спица.

Веднага след като гумата започне да се търкаля, Airspy се включва, като непрекъснато следи налягането в гумите. Така джаджата комуникира безжично чрез Bluetooth с придружаващото я смартфон приложение или със съвместим Garmin велосипеден компютър.


[related-posts]

Докато гумата е в рамките на +/-15% от предварително определеното ѝ оптимално налягане, дисплеят на свързаното устройство показва символ на гумата със зелен цвят. Ако налягането е с 15 до 25% по-ниско обаче, се чува аларма и символът на гумата става жълт. Ако налягането падне с повече от 25%, алармата сигнализира и символът става червен.

Устройството Airspy автоматично се изключва, ако колелото не се движи 10 минути. Не се налага джаджата да се сваля от винтила при напомпване на гумите – тя си стои там и служи като цифров манометър в реално време. Твърди се, че уредът работи с точност до плюс-минус 1 процент от действителното налягане в гумите и е съвместим както с гуми за шосейни бегачи, така и с планински велосипеди при налягане от 120 PSI / 8,3 бара.


Освен това производителят твърди, че Airspy е водо- и прахоустойчив и че тежи не повече от 18 грама. Захранването се осигурява от „монетна” батерия CR2032, която би трябвало да е осигури около 500 часа употреба.

още от категорията

Олимпиадата и ловът на „моторния допинг“

TechNews.bg

Google Maps добавя „олекотена” навигация за колоездачи

TechNews.bg

Веломаршрутът Дунав Ултра преодолян за рекордните 37 часа

TechNews.bg

Разработват соларна каска за колоездачи

TechNews.bg

Google Maps добавя нови функции за колоездачите

TechNews.bg

Garmin Edge 200 – умен GPS асистент за колоездачи

TechNews.bg

Коментари