Социалната мрежа Instagram тества нов набор от инструменти, с които се надява да улесни създателите на съдържание да намират спонсори по-лесно и съответно да печелят пари чрез дигиталната услуга. Приложението вече тества „партньорски магазини” – функция, която за първи път бе представена още през юни – както и специална пощенска кутия за „партньорства”.
Партньорските магазини са разширение на съществуващите функции за пазаруване на Facebook, които вече са широко достъпни. Но най-новата версия позволява на създателите на съдържание да се свързват с продукти, които вече са част от техните партньорски споразумения, съобщи Engadget.
Създателите ще печелят комисионни, когато техните последователи си купуват продукти от тези магазини (въпреки че точните параметри на тези договорености не са описани подробно). Компанията казва, че засега функцията за пазаруване ще бъде достъпна само за автори, които са част от партньорската програма.
Наред с това Instagram тества и нови функции за поща, които би трябвало да направят по-лесно за марките да се свързват със създателите на съдържание – с цел спонсорство. Ще има специална секция „партньорства” само за съобщения от марки, както и „приоритетно разположение” за тях.
Това не е всичко. Приложението работи и върху направата на инструменти за срещане на марки и творци, които търсят спонсорство. С инструментите създателите на съдържание могат да идентифицират марките, от които се интересуват с цел работа, директно през приложението.
Обратното също важи – брандовете ще могат да разглеждат предложения за създатели на съдържание, които отговарят на техните нужди въз основа на фактори като възраст, пол и брой последователи.
Инструментите все още са в ранен етап на разработване. Засега в тестовете участват само шепа компании и създатели на съдържание. Но Instagram вече сигнализира, че тези функции могат да се разширят значително.
Тя и сега помага на к*вите да си намират спонсори 🙂
Хубаво се рекламират.