CES 2022 загуби още три големи компании

Въпреки многото откази, CES 2022 вероятно ще се проведе присъствено в Лас Вегас
(снимка: CES)

Още няколко от най-големите имена в технологичния свят се отказаха от физическо присъствие на изложението CES 2022 в Лас Вегас. AMD, MSI и OnePlus са оттеглили участието си на щанд на технологичното събитие.  Въпреки че подробности липсват, американските медии отдават това решение на „възхода” на най-новия вариант на коронавируса – Омикрон.

AMD ще замени личните си презентации с виртуални в „най-добрия интерес” на здравето на всички, се казва в изявление на компанията, на което се позовава Engadget. Компанията беше готова да пусне своите продукти за 2022 г. чрез предаване на живо на 4 януари.

Производителят на смартфони OnePlus заяви, че ще представи новия си флагман OnePlus 10 Pro през януари, като все пак се очаква това да се случи именно на CES 2022.

Тайванската компания MSI също отмени своите планове за лично присъствие на изложението. Феновете на бранда ще трябва или да гледат събитието „Gameverse” на 4 януари, или да посетят нейното виртуално изложение между 5 януари и 8 януари.

Трите компании са поредните имена, които се отказват от физическо участие на изложението за потребителска електроника в Лас Вегас. По-рано подобни решения взеха Amazon, AT&T, GM, Google, Intel, Lenovo, Meta, Microsoft и T-Mobile.

Други ИТ компании вече бяха фокусирани върху виртуалните си презентации, като например Nvidia. Традиционно големи участници в шоуто като LG, Samsung и Sony все още не са се отказали да присъстват физически на CES.

Организаторът на CES, Асоциацията за потребителски технологии, все още планира присъствено събитие и вярва, че мерките за здраве и безопасност са достатъчни, за да защитят участниците. От асоциацията навярно не са щастливи от решенията на големите брандове, които няма да присъстват физически, но все пак посочиха, че към 23 декември са налице повече нови регистрации, отколкото „напускания”.

Все пак оттеглянето на толкова много и толкова големи имена от изложението е потискащо, защото наред с анонсите на нови продукти подобни компании осигуряват и „зрелището” на изложението – атрактивни презентации, изумителни демонстрации на новите продукти и визии за бъдещи продукти, които евентуално биха се появили на пазара след няколко години.

Коментар