IBM увеличи проектите си в Централна и Източна Европа

Екипите на IBM Client Engineering работят заедно с клиентите по внедряване на технологии и услуги за бързо решаване на критични бизнес предизвикателства
(снимка: IBM)

IBM разширява своя Client Engineering екип в Централна и Източна Европа (ЦИЕ), насочен към клиенти и бизнес партньори. Подразделението, базирано в Прага, Варшава и Москва, работи заедно с клиентите по внедряване на технологии и услуги за бързо решаване на критични бизнес предизвикателства – дори преди сключване на договорите.

Така например, сръбският технологичен стартъп Flamel.AI, в сътрудничество с екипа на IBM, за седем седмици създаде уеб приложение за ролеви настолни игри на базата на изкуствен интелект. Изградено върху IBM Cloud с IBM Watson, приложението дава на геймърите по-вълнуващо преживяване с повече игрово време и до 75% по-малко предварителна подготовка.

В България Банка ДСК, част от OTP Group, наскоро си сътрудничи с Client Engineering екипа за изграждане на минимален жизнеспособен продукт (MVP), използван за разширяване на интеграционния слой на ДСК. Над 20 експерти от банката и IBM работиха съвместно, използвайки Agile и DevOps практики, за да създадат съвместно софтуерен код и архитектура, които Банка ДСК можеше да внедри веднага след завършването на продукта.

В друг проект е напълно трансформиран процесът по одобрение за застраховка „Живот” с помощта на изкуствен интелект в рамките на 4 седмици. IBM посочва и пример с клиент, който допреди това не е ползвал облачни услуги и автоматизация, но за 3 седмици преминава към напълно променена инфраструктура и управление на приложенията, като използва Red Hat OpenShift в IBM Cloud.

При клиент от публичния сектор със строги изисквания за управлението на данни, технологията на IBM помага за извършване на анализи на информация 8 пъти по-бързо на два пъти по-ниска цена при гарантиране на защитена среда без копиране или преместване на данните.

Covid-19 промени целия пейзаж, в който работят организациите по света, подчертава IBM. Клиентите и служителите останаха вкъщи, веригите за доставки бяха нарушени и цели индустрии бяха засегнати. За да оцелеят и да станат по-силни, компаниите  трябваше да преоткрият съществуващите си бизнес модели, да ускорят цифровизацията и употребата на технологиите като изкуствения интелект и хибридния облак и да дадат приоритет на сигурността.

IBM Client Engineering отбеляза забележителен ръст по време на пандемията – от почти 300 проекта през 2020 г. до над 2500 през 2021 г. Големият ръст идва от нуждата на предприятията да се свържат виртуално, да вземат по-бързо решения при бизнес пътуванията си, да реагират бързо на промените в средата и да се фокусират върху резултатите, поясниха от компанията.

Коментар