SAP Business Suite върху SAP HANA е тук и това дава възможност на компаниите да управляват критични бизнес процеси в реално време или „точно навреме”, както казва Вишал Сика, члена на Изпълнителния борд на директорите на SAP. Но SAP HANA не е за всяка компания. Внедряването на тази платформа изисква готовност от страна на компанията. Готовност, която означава загърбване на старите модели на извършване на процесите.
Пример за такава готовност е компанията Deere and Company (известна още като John Deere), корпорация която се развива в световен мащаб и притежава жаждата и желанието, необходими за трансформирането й в машина работеща „точно навреме”. Дерек Дайър, директор за SAP глобални услуги в John Deere обяснява защо компанията преминава изцяло на SAP HANA. Миналата година John Deere отпразнува своята 175 годишнина с диверсифицирано портфолио. “Някои промени идват в резултат на новопоявили се възможности, а нашата компания се промени значително,” коментира Дайър. “Разполагаме с много добри пазарни позиции в райони като Бразилия, Русия, Индия и Китай, от които можем да се възползваме.”
Според Дайър SAP HANA дава възможност на компанията да бъде по-продуктивна и печеливша – две важни предимства, с които е добре да си съоръжен, когато навлизаш на развиващи се пазари. Дайър допълва, че John Deere стартира своя SAP HANA проект преди година и освен скоростта, огромното предимство на платформата е, че дава възможност за осъществяване на смели идеи, изглеждащи невъзможни в миналото.
“Преди ползвахме решение, което беше добро, но не извършваше всички необходими ни процеси,” коментира Дайър. “Липсваше потребителското изживяване, отчетността също не беше на ниво. Това, от което имахме нужда, беше промяна в следствие на информация в реално време и SAP HANA ни я даде. Сега можем да управляваме бизнеса си, както никога преди.”
В допълнение, прогнозните анализи върху SAP HANA позволяват на John Deere да:
1. внедрява иновации в бизнеса чрез IT и да “решава неразрешимите проблеми;”
2. редуцира общата съвкупност от информационни технологии, с цел намаляване на общата стойност, справяне с огромни количества данни и ползване на мобилна свързаност;
3. подобри бизнес обслужването – в реално време означава по-правилни решения, по-добро разбиране на средата и отворени врати за услуги за клиентите.
“Като погледнем SAP ERP върху HANA ние виждаме огромни възможности за трансфомиране на бизнеса от обикновено производство към предоставяне на клиентски решения,” коментира Дайър. “Например, можем да вземем огромно количество данни от нашите сензори, внедрени в оборудването, да получим информация как потребителите използват това оборудване в реално време и да им предложим решения при необходимост, също в реално време.”