IBM Watson обработва данни рекордно бързо

IBM Watson Engagement Advisor ще позволи на служителите, обслужващи клиенти, да дават бързи отговори, базирани на корпоративни данни

IBM Watson Engagement Advisor ще позволи на служителите, обслужващи клиенти, да дават бързи отговори, базирани на корпоративни данни

IBM обяви нова технология Watson Engagement Advisor, с която компаниите ще обработват голямо количество от данни за рекордно кратко време. Бизнесът ще може да обслужва по-добре клиентите си с помощта на тази когнитивна технология, съобщи IBM.

Като разбира нюанси на човешката реч, анализира въпроси и намира отговори в огромни обеми от информация, системата IBM Watson Engagement Advisor ще позволи на служителите, обслужващи клиенти, да дават бързи отговори, базирани на корпоративни данни. Чрез функцията “Ask Watson” те могат да анализират въпросите на клиентите и да предлагат решения на проблемите им.

Според проучване на IBM сред 1700 маркетинг мениджъри, 65 процента от тях се чувстват неподготвени да реагират на нарастващия брой комуникационни канали, които днешните потребители могат да използват. Новата технология на компанията автоматизира маркетинга и подобрява начина за обслужване на клиентите.

IBM Watson Engagement Advisor ще предоставя информация за това какво точно иска всеки клиент в контекста на неговите предпочитания и действия – понякога дори още преди клиентът да е взел своето решение. Така в потребителите ще се създаде  чувство, че компаниите познават нуждите и желанията им, а на базата на това ще се увеличи тяхната лоялност към марката.

Watson може да бъде задвижвана само от един сървър Power 750. Компаниите могат да управляват Watson чрез своя собствена облачна среда или в помещение, удобно за тях.

Коментар