Българската търговско-промишлена палата (БТПП) и нейни партньори представиха тази седмица в Милано иновативната платформа Linked2Media, която подобрява маркетинговите стратегии на малки и средни предприятия (МСП).
Платформата дава възможност на компаниите да обработват автоматично наличната информация в популярните социални мрежи и други уеб-сайтове и да следят трендовете на своята репутация, съобщи БТТП.
Така те могат да се ориентират за оценката на своите търговски марки и продукти, да идентифицират нуждите на пазара, да подобряват маркетинговата си стратегия и да осъществяват бърза възвръщаемост на инвестициите си в областта на рекламата.
В Милано възможностите на платформата бяха демонстрирани пред малки и средни предприятия от обувния бранш, участващи в изложението MICAM Fiera Milano Exhibition. Предстои представяне и тестване на платформата от страна на българските фирми.
Проектът Linked2Media се изпълнява по 7-ма рамкова програма с участието на БТПП и експерти от 13 организации от 7 държави, вкл. България, Гърция, Ирландия, Испания, Италия, Румъния и Турция.