Платформа Linked2Media подобрява маркетинга

Linked2Medi дава възможност на компаниите да следят трендовете на своята репутация

Linked2Mediа позволява на фирмите да следят своята репутация

Българската търговско-промишлена палата (БТПП) и нейни партньори представиха тази седмица в Милано иновативната платформа Linked2Media, която подобрява маркетинговите стратегии на малки и средни предприятия (МСП).

Платформата дава възможност на компаниите да обработват автоматично наличната информация в популярните социални мрежи и други уеб-сайтове и да следят трендовете на своята репутация, съобщи БТТП.

Така те могат да се ориентират за оценката на своите търговски марки и продукти, да идентифицират нуждите на пазара, да подобряват маркетинговата си стратегия и да осъществяват бърза възвръщаемост на инвестициите си в областта на рекламата.

В Милано възможностите на платформата бяха демонстрирани пред малки и средни предприятия от обувния бранш, участващи в изложението MICAM Fiera Milano Exhibition. Предстои представяне и тестване на платформата от страна на българските фирми.

Проектът Linked2Media се изпълнява по 7-ма рамкова програма с участието на БТПП и експерти от 13 организации от 7 държави, вкл. България,  Гърция, Ирландия, Испания, Италия, Румъния и Турция.

Коментар