Start It Smart започва ребрандинг

Брандингът на Start It Smart е реализиран от младия дизайнер Филип Бояджиев и отразява новото начало на клуба

Брандингът на Start It Smart е реализиран от младия дизайнер Филип Бояджиев и отразява новото начало на клуба

Клубът по предприемачество Start It Smart се ребрандира, стана ясно на финала на състезанието за иновативни бизнес идеи 3Challenge – Grow, което се състоя в ексклузивен кръг тази събота. Ново начало, нови проекти, нова структура са основните причини за ребрандинг на организацията.

Символиката на новия бранд започва от Play – бутона, който визуализира началото, старта (Start-a), а в превод означава „игра“ – точно каквото до голяма степен е и бизнеса, и неговото създаване.

Използваната грид система е един от основните подходи на дизайнерите по света в днешно време. В новия бранд на  Start It Smart не присъства прекалено строгият черен цвят. Клубът промени брандинга си с идеята той да олицетворява активност, енергичност и действие, също като членуващите в него ентусиазирани и енергични предприемачи.

Брандингът на Start It Smart е реализиран от младия дизайнер Филип Бояджиев. Той е бакалавър по рекламен дизайн, председател на Студентския съвет на Националната Художествена академия в продължение на 4 години и най-новото попълнение към екипа на Start It Smart.

На финала на състезанието в събота победител стана TestingAgents.com – онлайн платформа, която помага на компаниите да подобрят преживяването на потребителите в уебсайтове, софтуер или онлайн игри чрез тестове с реални потребители.

Коментар