Opel инвестира в дизайн на бъдещето

Моделите на новите автомобилни концепции ще могат да се изпълняват много по-бързо, благодарение на високотехнологичното оборудване в дизайнерския център на Opel

Моделите на новите автомобилни концепции ще могат да се изпълняват много по-бързо, благодарение на високотехнологичното оборудване в дизайнерския център на Opel

Автомобилният производител Opel откри в Рюселхайм нов център за високоскоростно моделиране чрез фрезоване. Там ще се изпълняват всички бъдещи дизайнерски модели и концептуални разработки на компанията.

Общата инвестиция на Opel в центъра възлиза на 5 милиона евро и включва новите ултрамодерни фрези и модернизацията на сградния фонд, съобщиха от компанията.

„Новият център ще ни даде възможност да материализираме нашите творчески идеи още по-бързо, по-прецизно и по-концентрирано”, коментира главният изпълнителен директор на Opel Group д-р Карл-Томас Нойман.

Високоскоростното фрезоване е технологично нововъведение, което спомага за значително съкращаване на времето в развойната фаза на автомобила. Благодарение на този метод, дизайнерските модели могат да бъдат изпълнени в различен мащаб за относително кратко време, давайки възможност за пълно разгръщане и реална оценка на ефекта от пропорциите и стилистичните елементи.

Петкоординатните обработващи центрове с компютърно управление са в състояние да фрезоват със скорост до 60 метра в минута и да пресъздадат и най-сложните триизмерни форми с изключителна прецизност и качество на повърхностите. Новите машини могат да работят с разнообразни материали като алуминиеви сплави, плексиглас и други полимери с различна степен на твърдост.

При откриване на центъра, Opel демонстрира концептуалния модел Monza на работната платформа на новата високоскоростна фреза.

В периода между 2014 и 2018 година Opel е планирал пазарни премиери на общо 27 нови модела и 17 нови двигателя. Следващият акцент в програмата ще бъде представянето на новото поколение на Astra, чиято световна премиера ще се състои на автомобилното изложение във Франкфурт през септември.

Коментар