Болярка заложи на облачна платформа Salesforce

Производителят на бири Болярка, Kaltenberg и Warsteiner вече използва модерна облачна система на база Salesforce

Производителят на бири Болярка, Kaltenberg и Warsteiner вече използва модерна облачна система на база Salesforce

Пивоварното предприятие Болярка ВТ АД внедри облачната платформа Salesforce.com, благодарение на която мениджърите на компанията могат бързо да взимат информирани и адекватни управленски решения, съобщиха от Некст Консулт, партньор на Salesforce за България.

Производителят на бири Болярка, Kaltenberg и Warsteiner присъства в над 20 000 обекта в страната и за да се случва това, работи с повече от 100 дистрибутора. Това е наложило търсене на подходящ инструмент, който позволява по-ефективно управление на информацията – от нейното постъпване в реално време, анализиране и взимане на мениджърско решение за продажбите и позиционирането на бранд на пазара.

„За да планираме успешно продажбите на толкова много видове опаковки и брандове, ни е необходима информация от пазара, която да анализираме и да ни помага за успешното планиране”, сподели Димитър Драголов, търговски директов в Болярка ВТ АД.

След приблизително 3-годишно проучване на пазара в търсене на най-подходящата за Болярка  система за управление на взаимоотношенията с клиенти и партньори, мениджърският екип на компанията се спира на продукта Salesforce и внедрителя Некст Консулт. Оценени са предимства в сферата на управленското консултиране по оптимизиране на търговски и маркетинг процеси и способностите на екипа по внедряване на CRM системи.

Освен пълните функционалности, които обхващат процеса по продажби от начало до край, друго предимство на Salesforce е облачната услуга, която спестява на компанията инвестиции в материално-техническа база, отбеляза Вълко Вълев, председател на съвета на директорите на Пиво Инвест.

Самото внедряване – от избора на системата, през анализа и оптимизирането на търговските процеси, до внедряването на Salesforce в търговските екипи на Болярка и нейният реален старт, трае само 3 месеца. Внедрената от Некст Консулт система напълно отговаря на потребностите на Болярка, нейните търговци, мърчандайзери, продуктови мениджъри и топ-мениджмънта, който е натоварен с взимането на трудни управленски решения и посоката, в която компанията ще продължи.

Некст Консулт е реализирала подобни внедрявания в още 15 български компании, сред които и лидерът в куриерските услуги на територията на страната – Спиди АД. Ръководството на компанията, подобно на това на Болярка, единодушно е взело решение за имплементиране на облачната платформа Salesforce за автоматизиране на процесите по продажби и маркетинг.

С реализирането на този проект процесите в Спиди АД са станали по-ефективни, търговците са получили свободата да сключват сделки още докато са при клиента, а мениджмънта – да взима управленски решения на база актуална информация в реално време.

Коментар