TechNews.bg
Водещи новиниНовини

Фолксваген подготвя народен електромобил

След налагането на Голф като масов автомобил, Фолксваген подготвя и народен електромобил
След налагането на Голф като масов автомобил, Фолксваген подготвя и народен електромобил

Немският автомобилен гигант Фолксваген планира да създаде напълно нов електрически модел с идеята да го наложи на масовия пазар.

Информациите за проекта все още са доста оскъдни. Според публикация в DigitlalTrends.com, „народният” електромобил ще стъпи на модулна платформа MEB, на която се базира концептуалния BUDD-e, представен по-рано тази година.


BUDD-e достига пробег 533 км и има мощност 317 к.с. Фолксваген е променила разположението на батериите, което позволява цялостно обновяване на салона.

[related-posts]

Твърди се, че народният електромобил ще предложи пробег не по-малко от 300 км. Все още не е ясно какъв тип ще бъде машината – хечбек или компактен седан.

Предполага се, че бъдещата електрическа кола на Фолксваген ще конкурира достъпния Tesla Model 3, както и модела GM Chevy Bolt. Очаква се немският производител да пусне народния електромобил до края на десетилетието. Предполагаемата цена на колата все още не е известна.


още от категорията

Британците наложиха данък пробег на електромобилите

TechNews.bg

И шефът на Rivian с финансов „пакет“ като Мъск: 4,6 млрд. долара

TechNews.bg

Електромобилите стават по-достъпни: CATL батерия се сменя за 99 секунди

TechNews.bg

Електрически Mercedes се сдоби с изкуствен интелект Gemini 

TechNews.bg

Нова технология определя дали електромобилът ще стигне до дома

TechNews.bg

BYD изпреварва убедително Tesla на пазара за електромобили

TechNews.bg

5 коментара

Anonymous 10/02/2016 at 14:48

Не само първоначалната цена е безобразна. Когато след някоя година трябва да смениш батерията, трябва да се бръкнеш отново за безобразен разход. Дотогава сигурно някой ще се сети, че рециклирането й вреди на екологията, затова ще си платиш екологичните мераци прескъпо още веднъж.

Когато се калкулира цената на километър, нека не се смята само тока, ами и амортизацията и умопомрачителните разходи по поддръжката.

Отговор
Electric 10/02/2016 at 14:28

Много ги бива Фолксваген в измишльотините. Сега продават е-Голф за 65 хил лв с 110км пробег или 2 пъти повече от бензиновия им автомат. Не ми се мисли за цената на версията с по-голям пробег. Сега защо не повишават малко по малко пробега на Гоуфу, ами го били планували за 2019г.

Отговор
Anonymous 10/02/2016 at 13:37

300km пробег на теория, на практика няколко изпреварвания с педала в ламарината ти стигат, за да опукаш целия заряд.

Отговор
Anonymous 10/02/2016 at 13:30

А на пода има люк, за да си стигнеш до вкъщи в стил “Флинтстоун”, като ти свършат батериите 🙂

Отговор
ppp 09/02/2016 at 22:32

“Предполагаемата цена на колата все още не е известна” …. страшна логика.

Отговор

Leave a Reply to Electric