Как съвременният бизнес може да накара клиентите си не само да го ценят, но и да го промотират постоянно, е темата на конференция „Дигитализирайте бизнеса си със Salesforce”, която ще се проведе на 12 април тази година в хотел Хилтън София. Организатор е консултантска компания Некст Консулт, със съдействието на лидера в CRM решенията – Salesforce.com.
На първата подобна конференция през 2014 година бе обявено партньорството между българската компания за управленско консултиране и световния лидер в разработването на приложения в областта на маркетинга, продажбите и обслужването – Salesforce. Миналата година, с провеждането на конференцията бе отбелязан и придобитият от Некст Консулт статус на риселър на Salesforce.com за България.
Тази година конференцията е насочена към най-актуалните тенденции в сферата на маркетинга, продажбите и обслужването, а именно дигитализацията на бизнеса. Основен фокус, както и преди, е клиентът с неговия индивидуализъм и персонализиран подход към всекиго, във всеки момент, навсякъде и от всяко умно устройство.
Конференцията Дигитализирайте бизнеса си със Salesforce ще се проведе в рамките на един ден и ще представи пред гостите съвременни тенденции и технологии, които помагат за опознаване на клиентите и техните потребности, достигане до точната аудитория с най-подходящото послание, привличане на повече заинтересовани потребители, по-добро обслужване и лоялни клиенти и в пъти повече продажби.
Водещи експерти в бранша от България и Европа ще разкажат за успешните стратегии за навлизане и налагане на пазара и тяхното изпълнение, вкл. през призмата на силни инструменти като електронна поща, мобилни приложения, социални мрежи, таргетирана реклама и други интернет инструменти.
Участие като гост-лектори в конференцията ще вземат и ръководителите на едни от най-успешните компании, опериращи в страната, и по-конкретно – ЗАЕД „Булстрад Живот Виена Иншурънс груп”, Телус Интернешънъл, Имърмантпей. Те ще разкажат за своя опит и как визията им за развитие на бранда е наложила използването на иновативни решения в тяхната ежедневна работа.
Всъщност, точно Salesforce е инструментът, който им помага да са още по-успешни и още по-добри в това, което правят, да са все по-близо до клиента и да разбират какво би поискал той, дори преди сам да си го е представил, поясниха от Некст Консулт.
Така например, Булстрад прилага успешно Salesforce Service Cloud за обслужване на клиенти и върху платформата е разработено специализирано приложение за животозастраховане, което помага на потребителя да управлява застраховката си и да ползва услугата ефективно.
Имърчантпей пък управлява със Salesforce не само процесите по обслужване на клиента, но и продажбите на компанията, с което осигурява повече продажби към нови и съществуващи клиенти и ефективно обслужване на всеки един от тях.
А начинът, по койно Телус използва облачната платформа, са доказателство за нейната гъвкавост и почти безгранични възможности, които дава на потребителите. Телус управлява със Salesforce процесите, свързани с човешките ресурси – в частност, за подбор, целеполагане и задържане на кадри в компанията.
Повече за препятствията, пред които са били поставени тези компании, възможностите, които са виждали пред себе си, и средствата, с които са се справили, гостите ще имат възможност да чуят по време на конференцията на 12 април (вторник).
Генерален партньор на „Дигитализирайте бизнеса си със Salesforce” е Теленор България. Събитието е отворено за представители на бизнеса и медиите, но поради ограничения брой места в залите, се изисква предварителна регистрация.