Новите автомобили от серията 90 на Volvo – XC90, V90, S90 – вече ще се предлагат с приложението Skype for Business на Microsoft, съобщиха от автомобилния производител, който първи в бранша предприема подобна стъпка.
Милиони хора по света използват активно Skype for Business в работното си ежедневие. В колите на Volvo хората ще могат да виждат предстоящите си Skype срещи и подробности за участието си в тях, както и да се включат в конферентна връзка само с един клик посредством широкия централен дисплей на таблото.
„В зората на безпилотните автомобили ние виждаме бъдещото в приложенията, които ще позволят на хората да прекарват по-малко време в офисите си. Това е само началото на един напълно нов начин, по който ще се гледа на времето, прекарано в колата”, коментира Андерс Тилман-Микиевич, вицепрезидент на Volvo.
Партньорството на Volvo с Microsoft включва още проучване на възможностите за използване на технологията Cortana за гласово и контекстуално разпознаване на човешките потребности, допълниха от автомобилната компания.
Досега трябваше да борим нежелания софтуер по телефоните си, сега и по автомобилите…