Всеки втори нов Opel в Европа е оборудван със система за персонална комуникация и мобилни услуги OnStar, съобщиха от автомобилния производител.
OnStar предлага функции като автоматично повикване при катастрофа, автомобилна диагностика, помощ при откраднат автомобил и Wi-Fi точка за достъп до интернет.
През последните 18 месеца Opel OnStar регистрира над девет милиона осъществени контакти и взаимодействия, около половината от които чрез смартфони или с приложението myOpel. Сега компанията пуска и допълнителни услуги като хотелски резервации или търсене на свободни места за паркиране.
Към края на годината Opel ще осигури покритие на системата OnStar в 33 държави в Европа и на 23 езика. В новите услуги Opel си сътрудничи с Booking.com и Parkopedia, уточниха от компанията.
В бъдеще Opel ще предложи и навременни диагностични предупредителни съобщения. По желание на клиента, тази информация може да бъде изпратена и към съответния дилър на Opel, който се занимава с техническото обслужване на автомобила.