Стремежът за привличане на клиенти и изграждане на лоялни общности поражда неочаквани инициативи. Една от тях е нова социална мрежа, в която хората споделят съдържание от… хладилниците си.
Проектът на Samsung се нарича Refrigerdating и е доста необикновен на фона на популярните в момента социални мрежи. Корейската компания насърчава хората да публикуват в мрежата не своите селфита и други фотографии, а снимки на храната и напитките в хладилника.
Компанията смята, че обработените с различни програми снимки на хора, публикувани в социалните мрежи, изкривяват представата за личността. Според идеолозите на новата мрежа, съдържанието на хладилника говори повече за същността на човека.
На адрес Refrigerdating.com всеки може да качи снимка от вътрешността на своя хладилник и, разбира се, да разгледа фотографиите от други хора. Регистрираните потребители на мрежата могат да общуват, ако маркират снимките си едни други.
„Refrigerdating е услуга, която ви помага да намерите любов въз основа на съдържанието на вашия хладилник. Като качите изображение на храната си, можете да се свържете с други хора, които са осъзнали, че сте това, което ядете!“, казват от социалната мрежа.
Все пак това е фирмен проект на Samsung, който обслужва бизнеса на компанията с битова техника, в частност хладилници – това личи ясно от връзките в мрежата към страници, представящи напредналите технологии на корейския производител като FamilyHub.