Българската хостинг компания ICN.Bg внедрява комуникационна услуга в системите на четири чуждестранни телекома с близо 20 млн. потребители. Иновативното бизнес имейл решение cMailPro привлича голям интерес и спечели доверието на международни корпорации като френската Orange, която предлага телекомуникационни услуги по цял свят.
През миналата година ICN.Bg започна проект за интеграция на cMailPro в системите на най-големия телеком в Судан – Судател. Българската компания спечели през 2016 г. още три проекта, които предвиждат включване на продукта в портфолиото от услуги на националния телеком на Шри Ланка и на глобалната корпорация Orange с нейните подразделения в Мавриций и Тунис.
По този начин комуникационният софтуер cMailPro ще се предлага на международен пазар от над 19,5 млн. потребители. ICN.Bg финализира сделките с четирите телекома през 2016 г., като се очаква през настоящата година проектите да бъдат окончателно завършени, уточниха от иновативната технологична компания и водещ доставчик на хостинг услуги у нас.
Телеком партньорите на ICN.Bg ще могат да включат в своето портфолио от услуги бизнес ориентиран продукт, който дава по-голяма гъвкавост, удобство и оптимизиране на разходите. cMailPro е решение за обединени комуникации (Unified communications solution – UCaaS) от последно поколение, което предлага широк набор от инструменти за подобряване на ежедневната комуникация и колаборацията – бизнес имейл, телефония, корпоративен криптиран чат, управление на контакти, споделяне на календари, задачи, файлове и др.
Имейл решението cMailPro носи съществени ползи на телекомите – такива, например, са по-ефективната работа и усъвършенстваното предлагане на комуникационни услуги от най-висок клас. Това е специализиран софтуер, който е изключително лек и оптимизиран. Неговите технически изисквания са значително по-ниски от тези на конкурентни продукти, в резултат на което се подобрява използването на сървърните ресурси, като същевременно динамичният клъстър става много по-гъвкав и производителен.
Инфраструктурата, необходима за надеждна работа на UCaaS решение от този клас, се минимизира до 10 пъти, подчертаха от технологичната компания ICN.Bg. Това означава, че инвестицията в специализирано оборудване е близо 10 пъти по-малка, като така се намаляват още повече разходите за интеграция на продукта.
Други ключови конкурентни предимства на cMailPro са повишената сигурност и защитата, които продуктът предлага. Всички комуникационни канали са криптирани и чувствителните фирмени данни са защитени от кражба. За да отговорят на законовите регулации, телекомите търсят именно такива високотехнологични комуникационни решения, с доказани качества за сигурност и защита.
В телекомите ще бъде внедрен още един иновативен продукт – ActiveAuth, изцяло разработен от ICN.Bg и защитен с патент в САЩ. Инструментът за двустъпкова биометрична верификация, която допълнително удостоверява самоличността на потребителя във важни бизнес системи, защитава от неоторизиран достъп до лични и работни системи, хакерски атаки към формите за вход, кражба на пароли и др. Верификацията се извършва чрез няколко избираеми метода – биометрични данни (пръстов отпечатък), чрез SMS, еднократни пароли (one-time password – OTP), автоматизирано гласово повикване и др.
cMailPro работи като динамична клъстерна инфраструктура, изцяло изградена и поддържана от ICN.Bg. Решението се характеризира с висока производителност при менажиране на голям обем потребители и осигурява изключително ниво на достъпност при работа с чувствителни и критични данни.
При клъстерната инфраструктура продуктът се управлява глобално, като работи на много места едновременно, без да се налагат ъпдейти на всяка машина поотделно и с възможност за индивидуално персонализиране на клиентската и сървърната част (front-end и back-end) за всеки един потребител. Това спестява нуждата от непрекъснато менажиране на услугата при промяна в изискванията към продукта и улеснява неговото управление.
Експертите в телекомуникационния бранш прогнозират, че интеграцията на иновативния бизнес имейл продукт ще доведе до чувствителен ръст в ключовия показател ARPU (среден приход от потребител), потребителската удовлетвореност и задържането на клиента към конкретния доставчик на услугата. Допълнително предимство ще бъде високото ниво на сигурност за потребителя и спазването на законовите и регулаторни изисквания на конкретните държави от страна на телекомите.
Браво ! Има и добри новини .