Facebook става Купидон: влиза в бизнеса с уеб-запознанства

„Над 200 милиона души във Facebook се описват като „самотни“, така че определено има какво да се направи тук“, каза Зукърбърг

Facebook ще навлезе в бизнеса с онлайн запознанства, обяви главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг. Компанията планира услуга за запознанства, за да събира милионите хора в най-голямата онлайн социална мрежа и да ги накара да прекарват повече време там.

Услугата, която Facebook замисля от над десетилетие, може да помогне на компанията да възстанови популярността си сред по-младите потребители и да накара хората да посещават сайта по-често.

Има над 200 милиона души във Facebook, които се описват като „самотни“, така че определено има какво да се направи тук“, каза Зукърбърг пред софтуерните разработчиците на годишната конференция F8. Потребителите на Facebook могат да дефинират семейния си статус в мрежата още откакто тя заработи през февруари 2004 г.

Според Зукърбърг, Facebook ще изгражда услугата за запознанства с акцент върху неприкосновеността на личния живот – чувствителна тема и за хората, които използват уеб сайтове за запознанства, и за Facebook, която наскоро бе засегната от скандал относно нерегламентирано разкриване на лични данни.

Прототипът, показан на екрана на конференцията F8, се отличава с форма на сърце в горния десен ъгъл на приложението Facebook. Натискането му следва да отведе потребителя в неговия профил за запознанства, ако има такъв.

Потенциалните предложения ще бъдат препоръчвани въз основа на предпочитанията за запознанства, общите интереси и общите приятели, уточниха от Facebook. Ще има и опционална функция за намиране на дългосрочни взаимоотношения, „а не само срещи за по една нощ“, каза Зукърбърг.

Услугата ще стартира скоро, добави той, без да посочи конкретна дата. Повече подробности ще бъдат разкрити през следващите няколко месеца, каза главният продуктов директор на Facebook Крис Кокс в отделна презентация. Той сподели, че мисли за функция за запознанства във Facebook от 2005 г. насам.

Компанията започна сериозно да обмисля добавянето на услуга за запознанства през 2016 г., когато Зукърбърг публикува на страницата си във Facebook снимка на двойка, която се е срещала в мрежата. „Хиляди хора отговориха на поста на Зукърбърг с подобни истории за срещи с партньори във Facebook“, каза Кокс.

Ръководителите на Facebook подчертаха, че се предвиждат и други функции за неприкосновеност и поверителност, като отбелязаха, че дейностите за запознанства няма да се появят в потоците с новини на профилите на потребителите във Facebook.

Коментари по темата: „Facebook става Купидон: влиза в бизнеса с уеб-запознанства”

добавете коментар...

  1. Иван

    Много хубаво! Сега ще се води електронна база от данни кой с кого е спал 🙂 Да не си помислите че това са лични данни.

Коментар