Умните колонки „грабват” хората над 45 години

Водещи сред собствениците на умни колонки са американците на възраст 45-54 години

Вместо да привлече младите, иновативен продукт като умните колонки се радва на най-голям интерес сред по-възрастните хора, сочи скорошно американско проучване.

Само 18% от американците на възраст над 18 години имат умни колонки, по данни на NPR и Edison Research. Въпреки това, като се отчете броят на потребителите, излиза, че умни колони днес имат около 43 милиона американски възрастни, което е внушителен резултат, предвид факта, че категорията е относително нова на пазара.

В същото време производителите имат огромен потенциал от клиентска база, която все още може да бъде привлечена от различни иновации. Водещи сред собствениците на умни колонки са американците на възраст 45-54 години, които представляват 24% от общия брой възрастни потребители.

Интересното е, че второ място заемат хората над 55-годишна възраст (22%). Оказва се, че едно иновативно решение привлича не младите хора, а най-вече възрастните.

74% от собствениците на умни колонки са купили своите устройства през последните 12 месеца. 54% от тях днес използват колонките си много по-активно, отколкото към момента на покупката.

26% от собствениците, които използват умни колонки повече от година, днес предпочитат тези устройства като основни за слушане на музика. 90% от всички възрастни американци, притежатели на умни колонки, ги използват за стрийминг на музика.

Освен това умните колонки се използват за прогнози за времето, в ролята на  часовник, будилник или за извличане на информация от мрежата. Около 35% от потребителите използват колонките, за да разберат спортни резултати. 30% се обръщат към колонките за управление на умните устройства у дома.

Коментар