Сделка окрупнява пазара на интернет маркетинг

Резултатите от дигиталния маркетинг зависят все повече от усъвършенствани алгоритми
(снимка: CC0 Public Domain)

Компанията за иновативни маркетинг технологии RTB House придоби 100% от акциите на WhitePress – платформа за маркетингово съдържание, която е популярна на международния пазар, включително и в България. Стойността на придобиването не беше обявена.

Сделката цели да ускори международната експанзия на WhitePress, която RTB House ще подкрепи със своя опит. WhitePress подпомага рекламни агенции и корпоративни клиенти при създаване и публикуване на съдържание онлайн, както и проследяване на резултатите от маркетингови кампании.

„И двете компании търсят начини за разширяване на границите. Както WhitePress, така и RTB House имат силни основни продукти, но и са фокусирани върху иновациите на своите области. Виждаме, че и двата бизнеса се стремят към повече, и че обединяването на тези компании ще изпрати силно послание”, коментира Павел Стриковски, основател и изпълнителен директор на WhitePress.

RTB House е първата със собствен ретаргетинг механизъм, който използва на 100% алгоритмите си с технологията за „дълбоко учене”. „Виждаме много възможности за продуктово допълване, тъй като и двете компании оперират в областта на електронната търговия и работят с медии и издатели”, допълни Стриковски.

За RTB House придобиването е поредното разширяване на цялостното портфолио от „MarTech” продукти и бележи навлизането на компанията в изцяло нова област на дигиталния маркетинг.

„Разпознахме огромния потенциал на WhitePress, тъй като компанията е на подобен етап от развитието си, където беше RTB House само преди няколко години. Разбирането на техния бизнес на такова базово ниво е това, което ни накара да повярваме, че наистина можем да помогнем на WhitePress да порасне значително, като се опре на нашия опит в развитието на много пазари”, коментира Робърт Дичковски, основател и изпълнителен директор на RTB House.

Коментар