TechNews.bg
Водещи новиниЛ@йфНовини

Купуват лица на хора за „дийп фейк” маркетинг

Човешкото лице е стока, която може да се купува и продава
(снимка: CC0 Public Domain)

Израелска компания плаща за лица на хора, за да създаде изкуствени персонажи за маркетингови и образователни видеоклипове на всякакви езици. За да стане такъв „персонаж”, човек трябва да кандидатства на официалния уебсайт на компанията.

Към момента Hour One е събрала около 100 лица за целите на „дийп фейк” маркетинга, но списъкът се разширява, съобщава Futurism. „Има много хора, които умират да бъдат такива персонажи”, казва Натали Монбиот, ръководител на стратегията в Hour One.


[related-posts]

Подобно на агенция за моделиране, Hour One филтрира кандидатите, като избира тези, които са по-подходящи. Не е необходимо обаче да имате външен вид на модел и тяло на културист. Hour One набира своите герои в широк диапазон от възраст, пол и раса.

Когато компанията одобрява даден кандидат, тя улавя говорещото лице и различни негови изражения с помощта на камери с висока разделителна способност на зелен фон. След това лицето се обработва от софтуер за изкуствен интелект. Полученият „дийп фейк” персонаж ще бъде продаден на други компании за рекламни или образователни видеоклипове.


„Персонажите” на Hour One говорят с гласове, генерирани от изкуствен интелект. Въпреки това срещу допълнително заплащане сценарият може да бъде прочетен от професионални гласови актьори.

още от категорията

Изкуственият интелект в маркетинга: пише всяко четвърто прессъобщение

TechNews.bg

Може ли изкуственият интелект да управлява всяка маркетингова задача

TechNews.bg

Генеративният AI в бизнеса: нож с две остриета

TechNews.bg

GenAI прави маркетинга по-ефективен

TechNews.bg

Хибридният начин на работа повиши критериите за видеоконференции

Мария Малцева

Ще може ли електро-мрежата да поеме електрическите коли?

TechNews.bg

1 коментар

лице мер 02/09/2021 at 14:27

От толкова за*дници в мрежата как успяват да си намерят продукти

Отговор

Коментари