TechNews.bg
Водещи новиниНоваторскиНовиниТехнологии

Обогатеният печат от А до Я – демонстрация на живо в София

Обогатяването превръща печата в изживяване, което осигурява осезателно предимство пред конкуренцията (илюстрация: Konica Minolta)

Съвременните дигитални технологии за печат превръщат докосването в преживяване. Но как става това? Българската публика ще има възможност да види на живо по време на демонстрация, организирана от Konica Minolta в специално оборудвания им шоурум в София на 14 и 15 февруари 2024 г. Гостите ще се потопят напълно в процеса на създаване на изключителен печатен продукт – начин, по който обикновеният лист се превръща в носител на усещане, въздействайки и пораждайки желание.


В динамично развиващия се свят на печатните технологии, една важна тенденция набира скорост – дори големите брандове се ориентират към по-къси тиражи, търсейки персонализация и добавена стойност за своите клиенти. Това е съществена промяна в сектора, където в миналото „големите поръчки” бяха норма.

Днес клиентите изискват не просто печат, а нещо уникално и персонализирано, което да им осигури конкурентно предимство на пазара. Експерти от българския офис на Konica Minolta споделят, че визионерите в индустрията не се задоволяват с предлагането на „просто печат”, а непрекъснато търсят начини да обогатят и разнообразят своите продукти. Използването на модерни дигитални технологии за печат, в партньорство с компании като френската MGI, е революционизирало процеса, позволявайки създаването на уникални ефекти като частичен лак, триизмерен печат и метализиран изглед, които преди бяха трудно постижими при конвенционалните методи на производство, особено при по-къси тиражи.

Висококачественият дигитален печат и иновациите в областта на обогатяването на печата допринасят за добавената стойност за клиентите в условията на нарастваща нужда от по-ниски тиражи, персонализация и опаковки и етикети, отговарящи на изискванията на бума в електронната търговия.

[related-posts]

В тази нова ера, качеството на печата е даденост, а истинската борба за клиента се пренася в друга сфера – как да се отличиш с иновативност и креативност отвъд самия отпечатък.

Обогатяването превръща печата в изживяване, което осигурява осезателно предимство пред конкуренцията. Когато клиентите „усетят” текстурираните елементи върху опаковките, те са много по-склонни да докоснат и дори по-вероятно да купят.

Според Джоан Пек, преподавател по маркетинг в Университета на Уисконсин и един от най-големите експерти в изучаването на хаптичния маркетинг (хаптична се нарича информацията, която придобиваме чрез силата на докосването), именно докосването може да увеличи намерението за покупка. То дава повече увереност на клиента в избора му, дори ако докосването не е свързано с определена характеристика на продукта.


На този фон доставчиците на печатни услуги и маркетолозите все повече се стремят към впечатляващи ефекти, за да разграничават продуктите си от други марки и да добавят полезното свойство „докосване” към печатния материал. Обогатяването на печата е заключителният щрих, от който те се нуждаят.

Обогатяванията помагат на всеки продукт не само да изпъкне и да се разграничи, но и да се бори със спада на цените. В миналото имаше тенденция обогатяването да се използва само в продукти от висок клас, докато днес ефектите се появяват все по-често в продукти за лична хигиена и поддържане на косата, хранителни продукти и сладкарски изделия, козметични продукти, както и продукти от множество други отрасли.

След броени дни българските потребители ще могат да надникнат в тайните на обогатения печат. Опаковките, етикетите, кутиите, визитките, папките – въобще всичко, което изгражда корпоративната идентичност – може да бъде по-въздействащо чрез силата на хаптичната информация и да помага на организациите да постигат заложените корпоративни цели.

Всички, които искат не само да видят как скромният бял лист се превръща във въздействащ носител на различни усещания, но и да почувстват целия процес на създаването на усещанията, могат да го сторят на 14 и 15 февруари от 15 ч. в шоурума на Коника Минолта България след предварителна регистрация за събитието „Обогатеният печатен продукт – от А до Я”.

Демонстрационният център е оборудван с последните достижения в областта на дигиталните печатни технологии – машини за печат AccurioPress C7090, за ламиниране – Amiga 36, за обогатяване на печата – AccurioShine 3600, за рязане и биговане по контур – Plockmatic ColorCut SC6500. В шоурума специалистите на Коника Минолта ще представят цялостния процес по създаване на уникален краен продукт. Ще видите как обикновеният лист може да бъде трансформиран в смайващ финален резултат с удивителна бързина.

Събитието ще се проведе в два различни дни – 14 и 15 февруари, така че заинтересованите клиенти и потребители могат да изберат демонстрацията, която е по-удобна за тях. Регистрацията е отворена до запълване на планирания брой участници.

още от категорията

И печатът става абонаментна услуга

TechNews.bg

Как дигиталните технологии преобразяват печата

TechNews.bg

Държавата може да ускори дигитализацията на бизнеса

Мария Малцева

HP придобива доставчика на печатни услуги Apogee

TechNews.bg

Konica Minolta създаде OLED джойнт венчър с Pioneer

TechNews.bg

Konica Minolta и Pioneer започват общ OLED бизнес

TechNews.bg