Онлайн кампанията LOOP 005 грабна отличието на публиката на Eventex Awards 2012

Новаторската онлайн кампания на Мтел,  LOOP 005, спечели най-ценното признание – наградата на публиката, във второто издание на Eventex Awards – награди за организатори на събития и техните партньори.

Успехът на кампанията LOOP 005 е резултат от успешнотo сътрудничество между Мтел и Токсити груп, по чиято идея бе осъществен проектът.

Кампанията популяризира тарифния план на младежката мрежа LOOP – LOOP 005. Печелившата й тайна е, че тя доказа на практика силата на социалните медии и постигна ефект на телевизионна реклама. Това е първата и засега единствена българска онлайн кампания, привлякла влогъри – креативни младежи, изкушени от видео споделянето. Миксът от свежите им видеа, игра във Фейсбук и уеб реклама, допълнен с радио кампания увенча с успех кампаниятa и я отличи с голямото признание – това на публиката.

Проектът успя да постигне не само висока познаваемост, но и измерим бизнес резултат. Той показа впечатляващи резултати за кратък период – за три седмици феновете на официалната страница на LOOP във Facebook се увеличиха три пъти. Освен това доведе до двойно повече активации на тарифния план LOOP 005 в сравнение с подобен LOOP – план през 2011 година, подкрепен с телевизионна кампания и многократно по-висок бюджет.

Във второто издание на Eventex Awards участваха кандидатури в 12 категории. В рамките на 10 дни всеки онлайн  потребител можеше да гласува за свой любим проект в категорията „Събитие на публиката“. Церемонията събра маркетинг и PR специалисти, рекламисти, журналисти и организатори на събития.