Facebook въвежда нишки в коментарите

Facebook добави отдавна чакана функционалност в коментарите. Потребителите на социалната мрежа вече могат да отговарят пряко на даден коментар, създавайки по този нишки в дискусията, съобщи блогът на Facebook.

Нова функционалност във Facebook ще направи дискусиите по-персонализирани

Нова функционалност във Facebook ще направи дискусиите по-персонализирани

Досега всички коментари към дадено съобщение се публикуваха в единична лента. С новата функционалност общуването ще стане по-персонализирано, както е в повечето форуми. Освен това потребителите ще намират по-лесно релевантна информация.

Нишките с най-много коментари ще се преместват над останалите под съответния пост. За всеки потребител е предвидено различно сортиране, в зависимост от това дали той участва в дискусията, колко са активните коментатори, има ли спам в нишката.

Facebook тества новата функция още от ноември миналата година, помествайки най-популярните дискусии над останалите. В момента форматът е достъпен за публичните страници на компании (Pages), както и за потребителски профили с над 10 хиляди абоната.

Активирането на новата функция става през настройките, като след 10 юли тя ще се подразбира за всички публични страници. Първоначално, функцията ще работи само на настолни компютри, а на по-късен етап ще бъде въведена и за мобилните версии.

Коментари по темата: „Facebook въвежда нишки в коментарите”

добавете коментар...

  1. сда

    Иновация!!! от миналия век!

  2. Драгомир

    Подобен вид нишки НЕ СА особеност на форумите. Т. е. по-точно казано не са функционалност на съвременните форуми. Нишките във форумите бяха стандарт преди повече от 10 години!!! Основният им и при това огромен недостатък е: Липсата на възможност за следене на мненията по дадена тема! Отговорът на отговорът на 4 пост може да бъде незабелязан, ако в темата вече има 10 поста…

    Въвеждането на подобна система очевидно има други цели, а не удобство на потребителите. Автоматичното разместване на мнения има за задача да манипулира подредбата на коментарите, според желанието на социалната мрежа. Например не е изключено, ако говориш против ФБук, то да бъде коментарът ти маркиран като спам от системата и свален надолу…

    Между другото подобни нишки има в http://stackoverflow.com, но там нещата са изцяло контролирани от потребителите (чрез прилагане на вот за коментарите).

Коментар