Популярната певица Дженифър Лопес планира да отвори мрежа от магазини за мобилни технологии съвместно с оператора Verizon. Търговските обекти ще бъдат ориентирани изключително към латиноамериканците, каквато е самата Лопес.
„Латиносите обичаме социалните мрежи и сме суперактивни”, заяви Джей Ло на съвместната пресконференция с Verizon Wireless. Според проучвания, латиноамериканците прекарват в интернет средно с час и половина повече от останалите американци.
Магазините на Джей Лой ще се отличават със специфична за латиносите атмосфера с цел клиентите да се почувстват като у дома. В тях ще има и специални кътчета за децата.
Първият магазин от веригата отваря врати на 15 юни в Ню Йорк. По-късно ще се появят още 14 магазина в Маями, Лос Анджелис и други американски градове.
ммм даммм сега знам от къде идват големите им задни 4асти на латиносите .. от стоенето седнали пред компа по дълго време 😛